سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد نوربخش:

قول مدال نمی‌دهم اما روی تشک هیچ چیز کم نمی‌گذارم

ملی پوش وزن 60 کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: در مسابقات جهانی بوداپست با همه توان و انرژی روی تشک حاضر خواهم شد اما از الان قول مدال نمی دهم.

محمد نوربخش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: از زمانی که صاحب دوبنده تیم ملی شدم با تمام وجود در اردوی تیم ملی تمریناتم را زیر نظر کادر فنی دنبال کردم چرا که هدفی بزرگی چون موفقیت در مسابقات جهانی را در ذهن داشتم.

وی تصریح: اما این که بخواهم از هم اکنون قول مدال بدهم به نظرم کار غیر منطقی است چون همان طور که مشخص است در ورزش‌های بی‌رکوردی چون کشتی پیش بینی جواب نمی‌دهد و برخی اوقات روی یک حادثه کشتی گیری که از همه آماده‌تر است مغلوب می شود.

نوربخش اضافه کرد: من به عنوان کشتی گیر تنها قولی می توانم بدهم این است که روی تشک مسابقه هیچ چیز کم نگذارم و برای پیروزی مقابل حریفانم تا آخرین ثانیه مسابقه بجنگم.

فرنگی کار شهریاری کشورمان با اشاره به این که از حضور در مسابقات جهانی بهترین استفاده را خواهم برد تاکید کرد: خیلی سخت به دوبنده تیم ملی رسیدم به همین منظور از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را خواهم برد و در مسابقات جهانی شایستگی هایم را به اثبات خواهم رساند.

وی درباره این که چقدر از حریفانش شناخت دارد اظهار کرد:در سبک وزن کشتی گیران بسیار خوبی وجود دارد اما فکر می کنم فرنگی کارارن کشورهای روسیه، گرجستان، ذربایجان و ژاپن از اصلی‌ترین رقیبان باشند که با دیدن فیلم مسابقات آنها می‌دانم با هر یک چه طور کشتی بگیرم.

نوربخش درباره این که آیا مشکل اضافه وزن ندارد گفت: من یکی از سبک وزن‌ترین کشتی‌گیران وزن 60 کیلو گرم هستم به لطف خدا نه مشکل اضافه وزن دارم و نه آسیب دیده هستم.

ملی پوش وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: با توجه به این که در وزن دوم امید نوروزی قهرمان المپیک لندن شده است انتظارات از من بالا رفته که امیدوارم با کسب موفقیت در مسابقات جهانی ضمن آنکه نماینده شایسته‌ای برای این فرنگی کار خوب کشورمان باشم دل هموطنان عزیزم را نیز شاد کنم.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان در وزن 60 کیلوگرم روز 30 شهریور در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جهانی ، بوداپست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.