سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروغی : عسگری به من بدهکار نیست من مدیون او هستم

کمک داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: حسین عسگری به من بدهکار نیست بلکه من به وی به خاطر لطفی که در حق من کرده مدیون هستم.

رسول فروغی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در روزهای اخیر از قول من مطالبی منتشر شده است که منظور من در آن مطالب به خوبی منعکس نشده است.

وی در ادامه گفت: من هرگز نگفته ام که از عسگری طلبکار هستم و یا اینکه او با پول من به خارج از کشور سفر کرده است او همیشه به ما لطف داشته است منظور من این بود که عسگری با توجه به لطفی که به من و سایر داوران دارد در سفرهایی که به مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد  پولی که داوران از ای اف سی طلب دارند را میگیرد و به آنها می دهد اما با توجه به اینکه وی اکنون در قطر است باید منتظر باشم تا به ایران بازگردد و طلب من که از ای اف سی گرفته است را بدهد.

فروغی خاطرنشان کرد: من نه تنها از عسگری طلبکار نیستم بلکه باید از وی تشکر کنم که توانسته است طلب مرا از ای اف سی بگیرد زیرا به خاطر شرایط کنونی خودم نمی توانستم این کار را انجام دهم و از این بابت مدیون عسگری هستم.

کمک داور بین المللی فوتبال کشورمان که در هفته گذشته دچار مشکلاتی برای پرداخت هزینه عمل جراحی اش شده بود در این خصوص گفت: خوشبختانه با کمک مسئولین بیمارستان اختر و شخص دکتر کیهانی که جا دارد از آنها تشکر ویژه ای بکنم  مشکل من حل شد و عمل جراحی زانوی من با موفقیت انجام و قرار شد هزینه آنرا در روزهای آتی بپردازم، ضمن اینکه از تمامی اعضای محترم کمیته داوران که قبل و بعد از عمل جراحی پیگیر وضعیت من بودند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم در آینده محبتهای آنها را جبران کنم.


برچسب ها: فروغی ، عسگری ، کمک داور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.