سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تولیدات سینما باید ابزار ترویج فضایل اخلاقی در جامعه باشند

کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان گفت: فیلم های تولیدی در سینمای کشور باید ابزارهای مناسبی برای بیان فضایل اخلاقی و ترویج جوانمردی در جامعه باشند.

محسنی نسب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت حوزه تولید در سینمای کشور گفت:هم اکنون حوزه تولید در سینمای کشور از مشکلات و کمبود های زیادی رنج می برد وضعیت جذب اسپانسر با توجه به خروجی نا مناسب این صنعت در کشوربسیار سخت شده است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که ظرفیت های محدود و آینده مبهم فروش فیلمها در حوزه اکران مسیری غلط را در برابر سینماگران طراحی کرده است تصریح کرد :ظر فیت های محدود در امر جبران هزینه ها و آینده ای مبهم در رابطه با فروش خوب فیلم ها در سینما های کشور مسیر غلطی را مقابل سینماگران برای رسیدن به این هدف بزرگ در این صنعت طراحی کرده است .

این کارگردان سینما تلویزیون کشورمان با تاکید بر نبود برخی عناصر در تولیدات سینما به عنوان ضعف ساختاری در فیلمنامه ها اضافه کرد : فیلم های تولیدی در سینمای کشور بایدابزارهای مناسبی برای بیان فضایل اخلاقی و ترویج جوانمردی در جامعه باشند به دلیل ضعف های موجود درقالب فیلمنامه ها ما شاهد ساخت فیلمهایی بابرخورداری از این عناصر مهم برای ارتقاء محتوای فیلمنامه ها نیستیم.

محسنی نسب در خاتمه اظهارداشت :زیرا سینماگران تنها دنبال تقویت بنیه اقتصادی خود هستند و به پیامد های نمایش و عرضه آثارشان در جامعه بی توجه هستند ./س


برچسب ها: تولیدات ، سینما ، اخلاقی ، جامعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.