سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با طرح استقبال از مهر قلم؛‌

بهسازی جداول معابر اصلی منطقه 19

مدیر اداره امور شهری شهرداری منطقه 19 از بهسازی جداول معابر اصلی این منطقه خبر داد.

بناء در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید جداول معابر اصلی و معابر منتهی به مدارس منطقه 19 بهسازی خواهد شد.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر  افزود: در راستای اجرای طرح استقبال از مهر قلم بهسازی معابر اصلی و معابر واقع در محدوده ی مدارس منطقه 19 در دستور کار اداره امور شهری شهرداری منطقه 19 قرار گرفت.  
 
بناء با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در اجرای این طرح کلیه اکیپ های اجرایی امور شهری شهرداری منطقه 19 به منظور ارتقای سلامت شهروندان به ویژه دانش آموزان افزایش چشم اندازها وجلوه های بصری شهری و سلامت محیط زیست به صورت مستمر، روزانه و روتین در آماده باش کامل اند.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: بهسازی، رنگ آمیزی و شستشوی جداول واقع در سطح محدوده و مسیر های  منتهی به مدارس با همکاری اکیپ های اجرایی نواحی 5 گانه منطقه 19 به منظور حفظ نظافت و پاکیزگی محیط شهری و رفع آلودگی های زیست محیطی از اقدامات اجرایی این طرح است.  
 
بناء در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: شتشوی جداول واقع در سطح محدوده و مسیر های منتهی به مدارس ناحیه 4 شهرداری منطقه 19به طول 6 هزار و 200 متر از اقدامات دیگر اداره اموری شهری شهرداری منطقه 19 در این طرح است./ف 
 

برچسب ها: طرح ، استقبال ، مهر ، قلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.