سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تولیدات حوزه ICT به اندازه مصرف داخلی نیست

با توجه به توانمندی متخصصان داخلی زیرساختها و فضای لازم به منظور افزایش تولیدات بومی در حوزه ICT در کشور فراهم نشده است.

رمضانعلی سبحانی فرد ،عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اورژانس IT  باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه طی چند سال گذشته مدیریت بخش ICT کشور متزلزل بوده است اظهار داشت: با توجه به نبودن ثبات مدیریتی در این بخش فضای لازم برای استفاده از توانمندی داخلی ایجاد نشده است.

وی افزود: اعتبارات کافی برای فراهم نمودن زیرساختهای سخت افزاری و نرم افزاری حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظر گرفته نشده و نتوانستیم تولیداتی مطابق با میزان مصرف داخلی داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ساختارها در این حوزه نیازمند بازنگری است تصریح کرد: باید با یک ساختار یکپارچه و منسجم به تقویت زیرساختها بپردازیم و به صنعت IT بیش از پیش توجه شود.

عضو کمیسیون صنایع و معدن با بیان اینکه مدیریت پراکنده انسجام بخش مطلوب را در سیستم یکپارچه نمی تواند ایجاد کند اذعان داشت: بخش خصوصی باید تشویق به ورود در حوزه ICT و سرمایه گذاری در آن شود و در طرح جامع فناوری اطلاعات وارتباطات که در دست کار گروه است این مباحث مطرح و کلیات آن نیز تصویب شده است./ح
برچسب ها: تولیدات ، فناوری ، اینترنت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.