سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر: مسئولان کشتی خادم را تا المپیک نگه دارند

قهرمان سابق کشتی المپیک گفت: خادم خیلی خوب توانست تیم کشتی را جمع کند و به قهرمانی در جهان برساند و مسئولان باید وی را تا المپیک حفظ کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علیرضا دبیر در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: قهرمانی جدید تیم ملی کشتی در مسابقات جهانی را تبریک  می گویم و امیدوارم این اتفاق ادامه د ار باشد.

وی افزود: من در گذشته نیز عنوان کردم که کشتی در المپیک می ماند و در کشتی سرمان کلاه نمی رود.ما برای اولین بار در تاریخ، بعد از المپیک تیم کشتی را رها نکردیم و خادم خوب توانست بچه ها را جمع کند و در نهایت نتیجه آن را هم دید.

وی تصریح کرد: سطح کشتی در دنیا پایین آمده  و ما باید از این شرایط استفاده کنیم.کشتی گیران ما سطح بالایی دارند. تقوی علیرغم شکستش یکی از ارزشمندترین کشتی گیران ایران است.

دبیر تاکید کرد: مسئولان باید خادم را تا المپیک در تیم حفظ کنند. ما نباید بگذاریم قهرمانانمان به همین راحتی از دست بروند. ما همیشه پس از مسابقات جهانی تا المپیک تیم را رها می کردیم و یا برعکس اما این بار این اتفاق نیفتاد.

وی بیان داشت:زبان برخورد با هر کشتی گیر با دیگری متفاوت است. تقوی کشتی گیر حساسی است و صاحب سبک است و حتما خودش هم در عدم مدال آوری اش مقصر بوده اما چنین کشتی گیرانی باید زیر بال و پر مسوولان قرار بگیرند.

قهرمان سابق کشتي المپيک اظهار داشت: تغییر قوانین کشتی باعث می شود کسی که بهتر است مشخص شود البته در این خصوص باید پیشنهادهایی داده شود.به عنوان مثال باید پیشنهاد امتیاز زیبایی در برخی موارد د اده شود و یا اینکه فاصله 7 و یا 8 هیچ مناسب نیست و فاصله 10 هیچ به زیبایی کشتی می انجامد.این قانون پهلوانی است و عیار کشتی گیر واقعی مشخص می شود.

دبير در پایان خاطرنشان کرد: قهرمانان کشتی ما از جمله رنگرز،باید نمایندگان کشتی ما در فیلا باشند و امیدواریم این اتفاق محقق شود./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.