سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وفایی:

سه تيم برتر،جوازحضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا را دارند

رئيس سازمان لیگ دوچرخه سواری گفت: پس از اتمام دور آخر مسابقات لیگ دوچرخه سواری در ماده پیست،۳ تیم برتر راهی مسابقات جام باشگاههای آسیا خواهند شد.

وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله ی پایانی مسابقات لیگ دوچرخه سواری در ماده پیست، ۸ تیم در ۹ رشته به رقابت می پردازند، که نهایتا سه تیم برتر سال ۹۲ میتوانند در رقابت های جام باشگاههای آسیا در اواخر مهرماه به میزبانی کشورمان در پیست مجموعه آزادی حضور پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر تیم پیشگامان کویر یزد پیشتاز این رقابت ها بوده و رکابزنان این تیم توانستند با فاصله امتیازی زیاد از دیگر تیمهای جایگاه اولی را از آن تیم خود کنند .

رئیس سازمان لیگ دوچرخ سواري افزود: در پایان مرحله آخر پیست مدال و کاپ های قهرمانی تیمها در بخش خانمها و آقایان در تمامی رده های سنی جوانان و بزرگسالان اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است، رقابت بین جایگاهای دو تا سوم در بین تیمها تک اسپرت،مس کرمان و ترافیک تهران، خیلی نزدیک است که این موضوع نشان دهنده آن است که استقبال رکابزنان و سطح کیفی مسابقات نسبت به سالهای گذشته رو به رشد است./مح
برچسب ها: وفایی ، لیگ ، برتر ، آسیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.