سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور عملیاتی ولایت در الغدیر شمالی منطقه 18

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 18، از برگزاری مانور عملیاتی ولایت در الغدیر شمالی این منطق خبر داد.

بهزادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مانور عملیاتی ولایت به منظور ارزیابی توانمندی و پتانسیل نهادهای امدادرسان در مواقع بروز بحران و مقابله با هرگونه تحرکات گروه های معاند و خرابکار در الغدیر شمالی منطقه 18 برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این مانور با مشارکت و همکاری شهرداری ناحیه 4، ستادپیشیگری و مدیریت بحران منطقه 18، پلیس راهور، اورژانس آتش نشانی، هلال احمر، اداره های آب، برق، گاز، مخابرات و گرده های دوام محلات منطقه برگزار می شود.

بهزادی با اشاره به نحوه ی اجرای این مانور گفت: براساس سناریوی فرضی از قبل پیش بینی شده، یک دستگاه خودروسواری براثر جانمائی مواد منفجره و برخورد با رفیوژهای میانی زیرگذر و تقاطع غیرهمسطح الغدیر دچار حریق شده که با محوریت عملیات پلیس راهور مسیر مسدود و سپس نیروهای امدادرسان برای اطفاء حریف، نجات مصدومان وانتقال آنها به نزدیکترین مرکز درمانی و بازگردان اوضاع به حالت اولیه اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

وی ادامه داد: این مانور به منظور انسجام کلیه نیروها و اعضای سازمان های درون سازمانی و برون سازمانی، توانمندسازی و آمادگی هرچه بیشتر این سازمان ها، گروه های دوام و اعضای ستاد مدیریت بحران در مواقع بحرانی و بروز حوادث طبیعی برگزار می شود.

بهزادی در پایان با اشاره به اقدامات اجرایی این مانور افزود: در پایان برگزاری مانور عملیاتی ولایت نمایندگان نهادهای امدادرسان شرکت کننده نیز در طی نشست کوتاهی به ارزیابی نقاط ضعف و قوت این مانور خواهند پرداخت./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.