سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

گزينه هاي مطرح تصدي استانداري چهارمحال و بختياري در حد شايعه است

نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي گفت: اخباري كه از انتخاب برخي گزينه ها به عنوان گزينه نهايي تصدي مسئوليت استانداري چهارمحال و بختياري در برخي محافل و رسانه ها مطرح مي شود، در حد شايعه و گمانه زني است.

سيد سعيد زمانيان دهكردي، اظهار داشت: تا كنون بر هيچ گزينه اي براي تصدي مسئوليت استانداري استان چهارمحال و بختياري اجماع نشده است .
نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه بايد به رئيس جمهور و هيات دولت در اين مهم اجازه تصميم گيري داد، افزود: انتخاب استاندار بايد در فضايي به دور از تعصبات قومي و محلي انجام شده و شايسته ترين گزينه نيز براي تصدي اين مسئوليت انتخاب شود .
وي، با بيان اينكه مجمع نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري گزينه خاصي را براي استانداري چهارمحال و بختياري به وزارت كشور معرفي نكرده است، گفت: استاندار استان در دولت تدبير و اميد با اجماع و مشورت رئيس جمهور، وزير كشور، هيات دولت، نماينده ولي فقيه در استان و مجمع نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي انتخاب مي شود .
عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اينكه افراد مطرح شده در محافل سياسي و رسانه ها براي تصدي اين مسئوليت در حد گمانه زني است، اظهار داشت: تشكل ها و گروه هاي سياسي، افرادي را براي تصدي پست استاندار به مجمع نمايندگان معرفي كرده اند ولي نمايندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شوراي اسلامي تاكنون براي گزينه نهايي به اجماع نظر نرسيده اند .
نماينده مردم شهرستان هاي شهركرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي ولايتمداري، پاك دست بودن، داشتن تجربه موفق مديريتي در سطح استاني و ملي، بومي بودن، داشتن روحيه تحول گرايي و مشي اعتدالي را از مهم ترين معيارهاي مجمع نمايندگان استان براي انتخاب استاندار چهارمحال و بختياري عنوان كرد و گفت: اين فرد بايد با مشكلات مردم استان به خوبي آشنا باشد و براي حل آن نيز برنامه داشته باشد.
سید سعید زمانيان دهكردي تصريح كرد: نشست مشترك نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي و وزير كشور به منظور مشورت و همفكري در اين موضوع، ماه جاري برگزار مي شود./س 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.