سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

شهرك تخصصي آب معدني ايران ظرفيت 56 واحد صنعتي را دارد

معاون برنامه ريزي استاندار چهارمحال و بختياري با ييان اينكه شهرك تخصصي بسته بندي آب معدني شهرستان كوهرنگ، تنها شهرك تخصصي بسته بندي آب معدني كشور است، گفت: اين شهرك با ظرفيت 52 واحد صنعتي و اشتغال مستقيم يك هزار و 500 نفر در حال احداث است.

حميدرضا فروزنده در ستاد سرمايه گذاري استان چهارمحال و بختياري افزود: اين شهرك هم اكنون در دو فاز به مساحت 93 هكتار در روستاي ديمه در فاصله هشت كيلومتري چلگرد مركز شهرستان كوهرنگ در حال ساخت است.
وي گفت: هم اكنون 11 واحد صنعتي با اشتغالزايي 397 نفر و سرمايه گذاري 500 ميليارد ريال در شهرك تخصصي آب معدني كوهرنگ مسقر شده است .
فروزنده اظهار داشت: از اين تعداد واحد صنعتي در حال ساخت، دو واحد در حال نصب ماشين آلات و مابقي نيز در مرحله عمليات ساخت و ساز است و از تسهيلات ستاد آمايش صنعت این استان نيز استفاده كرده اند.
وي گفت: در اين شهرك شبكه معابر، خيابان سازي، جدول گذاري،  شبكه جمع آوري فاضلاب، فضاي سبز، سيستم تصفيه خانه، شبكه توزيع برق، شبكه آب شرب و صنعتي و شبكه گاز و ديگر زير ساخت ها فراهم شده است .
معاون برنامه ريزي استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينكه ايستگاه پمپاژ آب چشمه ديمه به شهرك در زمين هاي روستاي ديمه با 75 ميليارد ريال احداث شده است، افزود: برداشت آب براي واحدهاي صنعتي از چشمه ديمه به روش چاه فلمن به عمق چهارمتر و قابليت برداشت 450 ليتر در ثانيه است .
وي اظهار داشت: براي طرح آبرساني و شبكه توزيع آب شهرك،  توزيع آب معدني شهرك و منبع ذخيره در مجموع 133 ميليارد ريال هزينه شده است .
مركز شهرستان كوهرنگ در فاصله 85 كيلومتري شهركرد واقع شده است./س
برچسب ها: شهرک ، تخصصی ، آب ، معدنی ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.