سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

دستگيري 78 تبعه خارجي غير مجاز در کوره هاي آجرپزي قم

جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از پاکسازي نقاط آلوده طي بازرسي از برخي کوره هاي آجرپزي غير فعال در استان خبر داد و گفت: در اين طرح 78 نفر تبعه خارجي غير مجاز دستگير شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سرهنگ حميدرضا اسدي اظهارداشت: طي 48 ساعت گذشته طي هماهنگي با مقام قضايي استان برخي از کوره هاي آجرپزي واقع در محور قم – کاشان مورد پاکسازي قرار گرفت.
وي گفت: تعداد قابل توجهي از اين کوره ها غير فعال هستند که با توجه به وجود آن ها در حاشيه شهر به پاتوق افراد مجرم و غير مجاز تبديل شده است.
به گفته جانشين فرماندهي انتظامي استان قم سطح بهداشت در اين محل ها بسيار پايين است و اين باعث بروز انواع بيماري و انتقال آن به شهر مي شود.
سرهنگ اسدي افزود: طي هفته گذشته اين دومين طرحي است که به مرحله اجرا در آمد و در آن يگان ويژه استان و کلانتري 36 با 13 اکيپ موتوري و پنج اکيپ خودرويي حضوري مقتدرانه داشتند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در خاتمه ضمن تاکيد بر اينکه اين طرح تا پاکسازي تمامي نقاط آلوده در حاشيه شهر ادامه دارد گفت: در اين طرح که از کوره آجرپزي متروکه بازرسي شد ، 78 نفر تبعه غير مجاز خارجي دستگير و 10 موتورسيکلت فاقد مدارک نيز به پارکينگ منتقل شد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.