سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیم عامل قتل عام کرداسه مصر به نیروهای امنیتی / بازداشت 8 تن از اعضای اخوان المسلمین

منابع اگاه امنیتی مصری اعلام کردند: عامل اصلی حمله تروریستی و قتل عام در منطقه کرداسه شهر جیزه بعد از محاصره منزلش از سوی نیروهای ارتش و امنیتی مصری خود را تحویل این نیروها داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری المصری الیوم ، این منبع اگاه امنیتی مصری در ادامه افزود: ارتش و نیروهای امنیتی مصری در یک عملیات گسترده نظامی مشترک صبح امروز 5 شنبه موفق شدند منطقه کرداسه را از حضور نیروهای تروریستی پاکسازی کنند و هم اکنون این منطقه از حضور تروریست های عاری شده است.
وی افزود: هم اکنون نیروهای امنیتی در حال انتقال تروریست های دستگیر شده به زندان هستند و منطقه در حال پاکسازی محله به محله و خانه به خانه است.
گفته می شود هم اکنون نزاع اصلی در منطقه کرداسه شهر جیزه در یکی از مدارس این منطقه ادامه دارد و بالگردهای ارتش از هوا در حال هدف قرار دادند تروریست های متحصن و سنگر گرفته در این مدرسه هستند.
در همین حال  نیروهای امنیتی مصر در پی حمله به منطقه کرداسه و پاکسازی آن از تندرو‌های مسلح لحظاتی پیش 8 تن از این افراد مسلح را دستگیر کردند و اعلام کردند که افراد دستگیر شده از اعضای حزب اخوان المسلمین مصر هستند.
 نيروهاي امنيتي مصر همچنین در عمليات خود موفق شدند يازده بمب آماده انفجار را خنثي و چهارده قبضه تفنگ و سه موشک  انداز آر پي جي  کشف و ضبط کنند.  
الميادين همچنين اعلام کرد نيروهاي امنيتي مصر موفق شدند «احمد عويس» فرد متهم به قتل سرلشکر محمد جبر رئيس پليس شهرک کرداسه را بازداشت کنند.
همچنین نیروهای امنیتی به پیشروی خود در شهر کرداسه ادامه می‌دهند، لازم به ذکر است که در ابتدای یورش سرلشگر «نبیل فراج» معاون مدیر امنیت الجیزه زخمی شده و به بیمارستان منتقل شد که پس از آن به دلیل شدت جراحات وارد جان سپرد .
اداره امنیت الجیزه نیز اعلام کرد که پاکسازی این منطقه با کمک ارتش به منظور بدست گرفتن کنترل کامل شهر و دستگیری افراد جنایتکار ادامه دارد.

برچسب ها: بین الملل ، تروریستی ، قتل ، مصر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.