سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ استاندار خراسان رضوی خواستار شد؛

توزیع هدفمند تسهیلات توسعه ی بخش کشاورزی در استان

استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اتمام موعد مقرر جهت جذب تسهیلات توسعه ی بخش کشاورزی سال 91 بانک های عامل مکلفند نسبت به تصویب انعقاد قرارداد و پرداخت صددرصدی این تسهیلات اقدام نمایند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،محمدحسین فروزان مهر در جلسه ی گروه کاری طرح توسعه ی بخش کشاورزی استان با بیان این مطلب که خراسان رضوی درخصوص اخذ مسدودی تسهیلات در مقایسه با سایر استان های کشور رتبه ی چهارم را به خود اختصاص داده، اظهار داشت: به لحاظ نسبت تسهیلاتی اخذ مسدودی شده به کل تسهیلات ابلاغی نیز رتبه ی چهاردهم کشور را دارا می باشد.

وی با تاکید بر توزیع هدفمند تسهیلات توسعه ی بخش کشاورزی افزود: با همکاری و تعامل بانک های عامل در استان، بررسی طرح ها به صورت کارشناسی و در سریع ترین زمان ممکن صورت گرفته که باید جهت تصویب و پرداخت به موقع تسهیلات از سوی مرکز نیز برنامه ریزی و تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

رییس گروه کاری توسعه ی بخش کشاورزی خراسان رضوی گفت: تاکنون بانک سپه استان، 43 طرح به مرکز و 39 طرح به صندوق توسعه ی ملی معرفی نموده که برای 15 طرح آن اخذ مسدودی شده و پنج طرح نیز عقد قرار داد شده است.

وی افزود: بانک کشاورزی و صادرات به ترتیب 210 و 30 طرح به مرکز و نیز 201 و 11طرح به صندوق توسعه ی ملی ارایه نموده که از این تعداد 186 و 9 طرح اخذ مسدودی شده و 93 طرح در بانک کشاورزی منجر به عقد قرار شد.

فروزان مهر درخصوص عملکرد بانک رفاه گفت: این بانک 32 طرح به مرکز و 14 طرح به صندوق توسعه ی ملی معرفی نموده که چهار طرح آن منجر به اخذ مسدودی و یک طرح نیز عقد قرار داد شد/س.

برچسب ها: توزیع ، هدفمند ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.