سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

مازندران قهرمان تکواندو نونهالان دختران کشور شد

نایب رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: تیم تکواندو نونهالان مازندران به مقام قهرمانی دختران کشور دست یافت.

راضیه سینایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود: این مسابقات که به میزبانی اصفهان با حضور 32 تیم و بیش از 300 تکواندوکار برگزار شد، تیم تکواندو نونهالان دختر مازندران با اقتدار قهرمان کشور شد.

وی تصریح کرد: تیم مازندران در بخش نونهالان با کسب چهار مدال طلا، یک مدال نقره و دو مدال برنز و با کسب 78 امتیاز قهرمان شد.

نایب رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: پس از تیم دختران مازندران تیم های گیلان با 58 و البرز با 57 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

سینایی با بیان اینکه هانیه قلی نژاد، زینب فولادی، پرسیا جوادی و زهرا پور اسماعیل با شکست تمامی حریفان به مدال طلا رسیدند افزود: زهرا رستمی موفق به کسب مدال نقره و طاهره شریفی و یاس حقیقی نیز به مدال برنز رسیدند.

وی همچنین از کسب چندین مدال توسط دختران تکواندوی مازندران در رده سنی خردسالان خبر داد و اظهار داشت: هانیه حسن نژاد و سحر امینی به مدال نقره و مهشید داوودی به مدال برنز دست یافتند.

نایب رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: در پایان با اشاره به سطح خوب این رقابت ها خاطر نشان کرد: از سوی کمیته فنی این رقابت ها زهرا پوراسماعیل به عنوان بهترین تکواندوکار و کلثوم محسنی پور نیز به عنوان بهترین مربی اخلاق از مازندران انتخاب شدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.