سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس مركز سلامت محيط و كار وزارت بهداشت خبر داد:

ستاد كشوري كنترل دخانيات به‌زودي تشكيل مي‌شود

رئيس مركز سلامت محيط و كار وزارت بهداشت گفت: در دولت يازدهم با تغييرات انجام شده ستاد كشوري كنترل دخانيات مجددا تشكيل خواهد شد.

دكتر ندافي رئيس مركز سلامت محيط و كار وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: جداسازي بخش حاكميتي دخانيات را اتفاق تازه در حوزه دخانيات دانست و افزود: شركت دخانيات تقريبا به حالت خصوصي درآمده است و اين بخش در وزارت صنايع مستقر شده است و ما روش‌هاي جديدي را براي بحث كنترل توليد، عرضه، تبليغات و مسائلي كه در قانون جامع كنترل دخانيات آمده در حال پيگيري هستيم و روز پنجشنبه هفته آينده گزارشي از عملكرد و مشكلات موجود را در فرهنگستان علوم پزشكي ارائه خواهيم داد.

وي ادامه داد: كارهاي جديدي كه ردصدد هستيم تسريع كنيم يكي بحث تصاوير است كه در گذشته خيلي با كندي جايگزين مي‌شد، تصاويري كه موردنظر ما بود گاهي درج نمي‌شد كه يكي از موانع رفع شد، و جلسات خوبي را با وزارت صنايع در اين خصوصي داشتيم.

دكتر ندافي اظهارداشت: بحث ساماندهي جاهايي كه مجاز به عرضه مواد دخاني هستند در كشور به جاهاي خوبي مي‌رسد كه ما بتوانيم جاهايي كه به صورت غيرمجاز عرضه مي‌كنند آنها را جلوگيري كنيم.

رئيس مركز سلامت محيط و كار وزارت بهداشت در پايان خاطرنشان كرد: بحث قليان كه در وزارت كشور بر روي طرح اجرايي شدن مصوبه ستاد كشوري كنترل دخانيات كار مي‌كنند، ان‌شاءالله در دولت جديد با تغييرات انجام شده اين ستاد مجددا تشكيل خواهد شد./ع2

برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، صنایع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.