سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

تولید5هزارو 332 تن گوشت قرمز در شهرستان خدابنده

امسال بالغ بر 5هزارو 332 تن گوشت قرمز در شهرستان خدابنده تولید می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده با بیان این  مطلب گفت :تولید گوشت قرمز این شهرستان نسبت به سال مشابه آن یکهزارو  472 تن(38درصد) رشد را نشان می دهد که یکی از نتایج اجرای طرح بزرگ توسعه کشاورزی در بخش دامداری می­باشد.

عیوضی  افزود: این شهرستان دارای 288 هزار واحد دامی (بره-گوساله- بزغاله) گوشتی می باشد و بعد از اجرای طرح توسعه بالغ بر هفده هزارو  700 واحد دامی با ارائه  106.5 میلیارد ریال تسهیلات به ظرفیت تولید شهرستان افزوده و برای 355 نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد شده است.

وی ادامه داد : از لحاظ تعداد دامدار یا واحد دامداری گوشتی،  شهرستان خدابنده دارای392  واحد دامداری است که ؛ 37 مورد صنعتی (بره و گوساله) و 355  واحد از نوع دامداری کوچک روستایی  می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده اقدامات و مراحل اداری انجام شده در طرح توسعه کشاورزی برای گسترش دامداری­های کوچک روستایی را ،   انجام مراحل اداری و تشکیل پرونده برای متقاضیان واجد شرایط ،معرفی متقاضی برای دریافت تسهیلات (با هماهنگی ستاد طرح توسعه کشاورزی شهرستان) به بانک عامل،انجام 5 مرحله نظارت از زمان شروع احداث تا پایان کار را عنوان کرد.

عیوضی  خاطر نشان کرد:  پس از اجرای طرح احداث و پایان کار با نظارت کارشناس مربوطه مجریان طرح جهت دریافت پروانه بهره برداری به بخش صدور پروانه دامداریهای کوچک روستائی معرفی می گردند.

گفتنی است ،مبلغ تسهیلات هر طرح اجرائی دامداری کوچک به طور متوسط 300 میلیون ریال از بخش توسعه کشاورزی   می باشد./س


برچسب ها: تولید ، گوشت ، قرمز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.