سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عسلویه/

لزوم حمایت پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از آموزش و پرورش

رئیس اداره آموزش و پرورش عسلویه بر لزوم حمایت پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از آموزش و پرورش تأکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، اسماعیل احمدی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش عسلویه ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) از حضور حاضران در جلسه تشکر و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

وی افزود: تقارن جشن شکوفه‌ها و باز گشایی مدارس و هفته دفاع مقدس و دهه کرامت را به فال نیک می‌گیریم و به همین منظور برنامه‌هایی در مدارس تدارک دیده شده است.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بحث ما پروژه مهر است و مشکلات ما باید به طریقی حل شود لذا از همه مسئولین حاضر در جلسه خواهان کمک به حل این مشکلات و بازگشایی مدارس به نحو احسن هستیم.

احمدی بر لزوم حمایت پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی از آموزش و پرورش تاکید کرد و ابراز داشت: این همکاری‌ها و حمایت‌ها موجبات رشد و پیشرفت آموزش و پرورش می‌شود.

معاون فرماندار عسلویه نیز ضمن تبریک میلاد ثامن‌الحجج(ع)، بازگشایی مدارس را یکی از مسائلی دانست که در تمام کشور به عنوان یک مسئله با اهمیت وجود دارد و همه ما اگر به جایی رسیده‌ایم از مدرسه بوده است.

محمد رضوی افزود: در ارتباط با بازگشایی مدارس دو نامه از استاندار به دست ما رسیده، یکی مربوط به ترافیک و حمل و نقل دانش‌آموزان و دیگری خدمات شهری و عمرانی و بخش‌ها و نهادهایی که در قبال مدرسه وظایفی دارند.

وی اضافه کرد: تمامی ارگان‌ها از جمله راهور، شهرداری‌ها و مراکز بهداشت وظیفه دارند که کارهای محول شده را به نحو احسن انجام دهند.

در ادامه شوراها و دهیاران و بخشدار مرکزی عسلویه و چاه مبارک، مطالبی در ارتباط با کمبود مدارس، خط‌کشی جاده‌ها و نصب علائم، ایجاد بعضی از رشته‌ها از جمله تجربی و ریاضی، گرفتن مجوز برای تشکیل کلاس‌های زیر نرم از مدیر کل، پیگیری طرح مهر و مهربانی برای کمک به مدارس توسط پتروشیمی‌ها بیان کردند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.