سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

سپاه، كمك به دولت را خدمت به مردم ايران و نظام جمهوري اسلامي مي داند

فرمانده سپاه قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: سپاه، به هيچ عنوان رقيب بخش خصوصي و توليد كشور نيست و كمك به دولت را خدمت به مردم ايران و نظام جمهوري اسلامي مي داند.

سردار رضا محمد سليماني، در خصوص موضوعات مطرح شده در نشست سراسري اخير فرماندهان سپاه در تهران، گفت : سپاه، نوك پيكان ولايت است، خود را فراتر از جريان هاي سياسي مي داند و در راستاي
فرمايشات مقام معظم رهبري به دولت يازدهم كمك مي كند.
وي، با بيان اينكه كشور در زمان كنوني در عرصه فرهنگي و اقتصادي با مشكلاتي مواجه است، تصريح كرد: اميد است اين مشكلات در سال حماسه سياسي و اقتصادي و برنامه هاي دولت تدبير و اميد حل شود.
سردار محمدسليماني گفت: سپاه خود را رقيب بخش خصوصي نمي داند و تنها، در پروژه هايي ورود مي كند كه بخش خصوصي قادر به انجام آن نيست و پيمانكاران داخلي و خارجي نيز آن را انجام نمي دهند.
فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختياري افزود: رئيس جمهور، برگزيده ملت ايران است و حكم وي نيز از سوي مقام معظم رهبري تنفيذ شده است و همه نيز بايد وي را در تحقق وعده هاي انتخاباتي و برنامه هايش در خصوص توسعه پايدار و پيشرفت كشور كمك كنند.
سردار رضا محمد سليماني با بيان سخنان دكتر روحاني در همايش سراسري فرماندهان سپاه و درخواست وي از سپاه براي كمك به دولت در بخش هاي مختلف به ويژه مقابله با قاچاق كالا، تصريح كرد: رئيس جمهوري، منشور نحوه تعامل دولت و سپاه را طراحي كرد.
وي، اجراي طرح هاي اشتغالزايي با رويكرد اقتصاد مقاومتي و آموزش جوانان جوياي كار را از اقدامات سپاه براي رونق توليد در استان چهارمحال و بختياري بيان كرد./س
برچسب ها: سپاه ، کمک ، دولت ، خدمت ، مردم ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.