سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

حجاب اسلحه بانوان در جنگ نرم امروز است

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار گفت: حجاب اسلحه بانوان در جنگ نرم است و در شرایط امروز باید از این اسلحه به خوبی مراقبت کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، مریم گلینی پیش از ظهر امروز در نشستی با جمعی از بانوان استان سمنان افزود: امروز دشمن حجاب بانوان را نشانه قرار داده تا دختران و مادران ما را از فرهنگ اسلام دور کند.

گلینی تصریح کرد: فرد بی‌حجاب در جامعه کنونی همچون رزمنده بدون سلاح در میدان نبرد است؛ زیرا که پوشش و حجاب سبب مصون ماندن فرد و جامعه از دسیسه‌های دشمن بیگانه است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار گفت: حفظ حجاب نوعی مقاومت و جهاد در تهاجم فرهنگی غرب در جامعه کنونی است.

وی افزود: دختران ما هدیه‌ای از طرف خداوند هستند و عفت و پاکدامنی آنان، موفقیت و سعادت کل جامعه را در آینده به دنبال دارد.

گلینی تصریح کرد: بانوان نقش به‏سزایی در جامعه اسلامی دارند و در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته‌اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار گفت: حضور بانوان با حفظ حجاب و عفت می‌تواند در اجتماع مؤثرتر و مفیدتر بوده و نقش سازنده‌ای برای جامعه خود داشته باشد.

گلینی تأکید کرد: یکی از اهداف بسیج جامعه زنان تعمیق ارزش‌های دینی در اعتقادات و رفتار بانوان و مصونیت بخشی خانواده‌ها در برابر آسیب‌های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن و الگو قرار دادن ائمه اطهار (ع) به وی‍ژه حضرت فاطمه زهرا (س) است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان شهرستان گرمسار افزود: ارتقای سطح بصیرت بانوان و بسترسازی برای دست‏یابی به خانواده‌ای اسلامی با سبک زندگی اسلامی پیرو تأکید مقام معظم رهبری از راهبردهای بسیج جامعه زنان است.

گلینی به اقدامات بسیج جامعه زنان در خصوص موضوع حجاب و عفاف و اقدامات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: کارگاه حجاب و عفاف در پایگاه‌های مقاومت، نمایشگاه و فروش البسه حجاب و عفاف، بررسی موضوع حجاب در حلقه‌های صالحین و شناسایی افراد بدحجاب و تشویق آنان به حفظ حجاب انتخاب حجاب برتر (چادر)، تذکر لسانی امر به معروف در شهرستان و اهدای هدایایی به افراد محجبه در سطح شهرستان و پیشنهاد نصب بنر حجاب و عفاف در ادارات و شهرستان قسمتی از برنامه‌های بسیج جامعه زنان بوده است.
برچسب ها: سمنان ، حجاب ، اسلحه ، جنگ نرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
مریم
۱۰:۴۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
باسلام/
عکس خیلی قشنگیست. واقعا در این عکس حرمت والای یک بانو به نمام عیار به تصویر کشیده شده.
امیدواریم در ایران اسلامی افراد زیادی به استفاده از حجاب بپردازند و چشمان دشمن را که قصد نابودی جوانان را دارد کور کند.