سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصادره 600 شرکت متعلق به خانواده بن علی

کميته اي ويژه در تونس روز چهارشنبه اعلام کرد ششصد شرکت متعلق به زين العابدين بن علي رئيس جمهور مخلوع تونس و اعضاي خانواده اش به اضافه بيش از پانصد ملک متعلق به آنان مصادره شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاري آلمان ،‌ نجيب هنان رئيس کميته مصادره تونس روز چهارشنبه با شرکت در نشست کميسيون مبارزه با فساد و اصلاحات اداري در مجلس موسسان (پارلمان) تونس گفت، 514 ملک متعلق به خانواده زين العابدين بن علي رئيس جمهور مخلوع و دامادهايش مصادره شده است و در حال بررسي وضع 150 ملک ديگر قبل از مصادره آن ها هستيم. اين کميته علاوه بر مصادره املاک، ششصد شرکت متعلق به خانواده بن علي را نيز مصادره کرد و در حال بررسي وضع 250 شرکت ديگر پيش از مصادره آنها است. 
بلحسن الطرابلسي برادر ليلي الطرابلسي همسر بن علي و همسران دو دخترش به نام هاي سليم شيبوب و صخر الماطري در زمان سرنگوني رژيم بن علي در 14 ژانويه 2011 به خارج از تونس فرار کردند. در ماه آوريل دولت تونس بخشي از اموال غارت شده متعلق به سران رژيم سابق در خارج از کشور را دريافت کردولي همچنان براي شناسايي بقيه اموال آنان و بازگرداندن آنها با مشکل مواجه است.
برچسب ها: بین الملل ، تونس ، بن علی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.