سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست جدید امور دبیری فدراسیون جودو

برنامه اصلی ام طرح یکسان سازی مربیان است

سرپرست تازه منصوب شده فدراسیون جودو کشورمان اظهار داشت: من در بخش آموزش بسیار حساس هستم و سعی دارم طرح یکسان سازی مربیان را اجرا کنم.

محمد بلوطی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: پس از استعفای مهدی درخشنده دبیر سابق، به عنوان سرپرست موقت دبیری انتخاب شدم امیدم این است که بتوانم گوشه ای از کارهای  جودوی کشور را بر عهده بگیرم و کاری برای کشورم انجام دهم.

وی ادامه داد:من به بخش آموزش بسیار حساس هستم و  اگر خواهان موفقیت در جودو و مدال آوری در المپیک هستیم باید روی آموزش صحیح مربیان کار کنیم، به این معنا که با یکسان سازی آموزش در سراسر کشور و بهره گیری از اساتید برجسته ای همچون کیهان و میقانی  که با سبک جدید جودو آشنایی کامل دارند به تربیت مربیان قدرتمند بپردازیم و این مربیان در استانهای مختلف بتوانند قهرمانانی را تربیت کنند و تحویل تیم ملی دهند.

بلوطی در خصوص سوابق خود گفت: آشنایی من با رشته ورزشی جودو سال 58 و در سن 8 سالگی بود و با وجود سن و سال کم در همان سال نفر چهارم مسابقات آموزش و پرورش استان تهران شدم .بعد از جنگ ورزشهای دیگری همچون فوتبال و بسکتبال را نیز دنبال کردم. تا اینکه سال 61 به صورت حرفه ای دوباره وارد جودو شدم و در سال 67 و زمانی که  16 سال داشتم ، جوانترین بازیکنی بودم که به تیم ملی دعوت می شود، سال 70 به همراه دهقان و عساکره عازم مسابقات جودو اوزاکا ژاپن شدیم.

وی ادامه داد: در زمان خدمت سربازی قهرمان ارتش، قهرمان نیروهای مسلح و قهرمان نیروی زمینی بودم، همچنین برای حضور در بازیهای آسیایی هیروشیما برگزیده شدم. در زمان المپیک آتلانتا جزو نفرات برتر بودم  در آمادگی جسمانی بودم اما به المپیک نرفتم و فقط یک نفر در این مسابقات شرکت کرد. پس از آن نیز تا 6 سال عضو تیم ملی بودم.

سرپرست امور دبیری فدراسیون جودو سابقه مربیگری را نیز در کارنامه فعاالیتهای ورزشی خود دارد، وی در این باره گفت: من مربیگری در تیمهای مختلف را بر عهده داشتم از جمله تیم برق که همراه آنها قهرمان سوریه شدیم، با پیکان در جام فجر به قهرمانی رسیدیم و به عنوان سرمربی تیم دانشگاه آزاد قهرمان کشور شدیم.

بلوطی افزود: سابقه فعالیت در کمیسیون مربیان فدراسیون، ریاست کمیته آموزش هیئت تهران  و دبیری هیئت تهران را نیز دارم و فکر می کنم در 14 ماهی که در هیئت تهران در کنار برادرم بودیم به کارهای خوبی دست زدیم و قهرمانی نوجوانان کشور، نایب قهرمانی بزرگسالان، نونهالان  و کاتا را نیز به دست آوردیم در بخش بانوان  برای اولین بار قهرمان کشور شدیم. همچنین  کشف استعدادها و آموزش فشرده نیز از جمله اقدامات ما در هیئت تهران بود.
برچسب ها: جودو ، بلوطی ، سرپرست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.