سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست سفیر سازمان ملل و رئیس فدراسیون فوتبال ایران

مشترک سفیر سازمان ملل، سفیر الجزایر و هیات بین اللملی همراه با رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران . معاون اداری پشتیانی در دقتر علی کفاشیان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این جلسه گری لوئیس سفیر استرالیایی سازمان ملل با اشاره به اینکه از امکانات خوب آکادمی ملی فوتبال شگفت زده شده است گفت: امکانات فوتبال ایران در آکادمی ملی فوتبال بسیار خوب بود و من از دیدن زمین های تمرینی فوتبال چمنی، فوتسال و فوتبال ساحلی، سالن بدنسازی، هتلها و رستورانهای حاضر در کمپ، شگفت زده شده ام و بی جهت نیست که ایران در جام های جهانی فوتبال 2014 برزیل، فوتبال نوجوانان 2013 امارات، فوتسال 2012تایلند، 2013 فوتبال ساحلی در تاهیتی حضور دارد. به عنوان سفیر جدید سازمان ملل در ایران آرزو می کنم که فوتبال ایران همچنان یکی از قدرت های اول فوتبال آسیا باشد و در جهان هم بدرخشد.

سفیر استرالیایی سازمان ملل در ایران با اشاره به اینکه استقلال و پرسپولیس را خیلی خوب می شناسد گفت: من بازیهای این دو تیم را از دهه 80 و 90 میلادی پیگیری می کردم و بسیاری از بازیکنان دهه 80 و 90 میلادی فوتبال ایران را می شناسم.

در پایان جلسه سفیر الجزایر هم خاطر نشان کرد: امکاناتی که ما از آنها بازدید کردیم بی نظیر بود و فدراسیون فوتبال زیرساختهای خوبی را فراهم کرده و بی جهت نیست که تیم های ملی در چند جام جهانی بزرگسالان، نوجوانان،فوتسال، فوتبال ساحلی حضور دارد و حتی تیم فوتسال بانوانتان در اسیا نایب قهرمان شده است. موفقیت در فوتبال شانسی نیست و ایران یکی از کشورهایی است که در فوتبال پایه کارهای ارزنده ای کرده که من کمتر در دیگر کشورها دیده ام. ایران یکی از قدرتهای برتر آسیاست که شایستگی حضور در میان تیم های برتر جهان را دارد که امیدواریم در رقابتهای بین المللی پیش رو شاهد موفقیت های بیشتر تیم های ملی فوتبال ایران باشیم.

برچسب ها: سفیر ، سازمان ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.