سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدير روابط عمومي راديو معارف:

همگامي با امام حسين(ع)، اطاعت محض از منويات ولايت فقيه است

شهادت امام حسين(ع) به شيعيان آموخت كه در هر دوره‌يي از تاريخ با اطاعت پذيري از امام دوران خود از راه ولايت امامتشان دور نشوند.

حجت‌الاسلام والمسين، محمدحسين مبيني مدير روابط عمومي راديو معارف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه‌ي ادبيات باشگاه خبرنگاران گفت: پيروي از ولايت فقيه و اطلاعت از معنويات امام دوران همان سر سپردن به راه امام حسين(ع) است.

وي افزود: شناخت امام حسين(ع) با شناخت محور ولايت شناخت از طريق خدا، زندگي آنان، رجوع به كتب تاريخي و علماي كنوني مسير است.

مبيني ادامه داد: تاريخ براي نمونه‌ي بينش و آگاهي ائمه‌ي اطهار به سرعت ذهن را به آگاهي و بينش ياران امام دوران آنها، تونايي شناخت امام دورانشان و تا آخرين لحظه د ست برنداشتن از ياري امامتان گرايش مي‌دهد.

وي افزود: براي نگهداري نهضت عاشورا مي‌توان به بهترين فرد بيان كننده‌ي حرف امام حسين(ع)، حضرت امام خميني(ره) و انقلاب آشكار ايشان در دوران ما براي اثبات پيروزي حق بر تسخير و اثبات شهداي دفاع مقدس در دفاع از امام و ولايت براي رسيدن به حكومت الله و برافراشتن پرچم حكومت ديني و اسلامي اشاره كرد.

مدير روابط عمومي راديو معارف ادامه داد: بازتاب قيام امام حسين(ع) را مي‌توان در قيام و بيداري اسلامي كشورهاي مسلمان جهان و راه الگوگيري از نهضت عاشورا در انقلاب اسلامي ايران مشاهده كرد.

وي گفت: راز بقاي حكومت اسلامي توكل به خدا،‌اصرار بر اصول اسلامي و تبعيت محض از ولايت امام دوران براي پيروزي در همه دوران‌ها است./ي2
برچسب ها: رادیو ، معارف ، امام حسین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.