سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی: برخی ها با حضور تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر مشکل دارند

عبداله ویسی سر مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مردم اهواز از وجود این تیم بسیار راضی هستند و من خیالم از آنها و مدیریت راحت است و افراد شناخته شده از وجود این تیم به خصوص در لیگ بسیار ناراحتند.

عبداله ویسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از عملکرد خودم به طور کامل راضی نیستم و باید به این نکته توجه داشته باشیم ما تیمی هستیم که تازه به لیگ برتر آمده ایم و در حد خودمان خوب بازی کردیم. ولی 3 بازی را به دلیل اشتباهات داوری باختیم اگر امتیازات این 3 بازی را می گرفتیم شرایط ما بسیار فرق می کرد.

اما این شرایط برای همه هست. در کل از این تیم 70 درصد راضی هستم ولی از عملکرد، مدیریت و هیئت مدیره باشگاه در تمام امور به طور 100 درصد راضی هستم.

وی در ادامه تصریح کرد: میانگین سنی تیم ما 26/5 می باشد و پانزده بازیکن زیر 25 سال داریم. فقط 2 الی 3 بازیکن دروازه بان و سهراب بختیاری زاده که از حرفه ای ها و با تجربه ها  هستند بالای 30 سال می باشد. آیا به نظر شما این تیم میانگین سنی بالایی دارد.

از لحاظ سنی ما تیم سوم لیگ برتر هستیم و این بحث ها را افرادی درست کرده اند که منافع شخصی آنها تأمین نشده و از اینکه 95 درصد تیم ما بومی و از بچه های خوزستان هستند ناراحتند و شاید هم می خواهند معروف شوند.

ویسی در پایان خاطر نشان کرد: دلال ها نمی توانند در این تیم جای داشته باشند و آنها تمام سعی خود را برای به حاشیه بردن تیم انجام می دهند. ولی من مربی حرفه ای هستم و کارخود را بلدم شما رفتار مردم در کوچه و خیابان با من را ببینید که چه رفتار خوبی هست و من بسیار از آنها روحیه میگیرم./آق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.