سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار با معاون وزیر خارجه روسیه ؛

بشار اسد:سياست هاي جنگ افروزانه آمريكا در منطقه منافع ملت اين كشور را تامين نمي كند/قدرداني اسد از مواضع روسیه

بشار اسد رئيس جمهور سوريه در دیدار با سرگئی ریابکوف ، معاون وزیر خارجه روسیه و هیئتی از اعضای سابق کنگره و فعالان ضدجنگ آمریکایی از موضع گيري روسيه در قبال تحولات اين كشور قدرداني كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از تلويزيون سوريه:"بشار اسد" رئيس جمهور سوريه در ديدار با "سرگئي ريابكوف" معاون وزير امورخارجه روسيه اظهار داشت:سوريه از موضع حمايت كننده روسيه از خود در مقابله با تروربسمي كه كشورهاي عربي وغربي آن را حمايت مي كنند قدرداني مي كند.

وي در ادامه افزود:موضع گيري روسيه در قبال بحران سوريه اميدواري درخصوص ترسيم نقشه راه جديد براي توازن جهان را برمي انگيزاند.

سرگئی ريابکوف ، معاون وزیر امور خارجه روسیه نیز بر ثابت بودن موضع روسيه در قبال بحران سوريه تاکيد کرد و گفت موضع روسيه مبتني بر لزوم يافتن راه حل سياسي براي اين بحران و پايبندي به قوانين بين المللي است که استفاده از زور را رد مي کند و به حق ملتها در ترسيم آينده شان احترام مي گذارد.

ريابکوف افزود مسئله سوريه اولويتي براي روسيه و محور سياست هاي جهاني به شمار مي رود و بايد رايزني و هماهنگي عميق و عملي بين مقامات سوريه و روسيه ادامه يابد.

اسد همچنین در گفتگو با اعضای سابق کنگره و فعالان ضدجنگ آمریکایی و اصحاب رسانه به رياست رمزي کلارک دادستان سابق آمريکا با اشاره به اينكه سياست هايي كه مقامات آمريكا در منطقه براساس ايجاد جنگ ومداخله در امور كشورها وتحميل هژموني خود بر ملت ها در پيش گرفته است،منافع  ملت اين كشور را تامين نكرده وبر خلاف اصول وارزش هاي آمريكاست.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بشار ، اسد ، رئیس ، جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.