سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

سرمایه گذار 600 میلیون دلاری از فارس رفت

رئیس شورای شهر شیراز گفت: سرمایه گذار 600 میلیون دلاری به دلیل کم توجهی وزارت نفت از شیراز رفت.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، غلام مهدی حقدل ظهر چهارشنبه در مراسم بهره برداری از خط لوله انتقال میعانات گازی از پالایشگاه فراشبند به پالایشگاه شیراز بیان کرد: پارسال سرمایه گذاری را که از خارج از کشور به شیراز آمده بود و قصد مشارکت در ساخت پالایشگاه جدید شیراز را داشت به وزارت نفت معرفی کردیم که به دلیل برخورد نامناسب یکی از معاونین وزیر نفت حاضر به انجام سرمایه گذاری نشد.

وی افزود: این سرمایه گذار حاضر به مشارکت 600 میلیون دلاری در ساخت پالایشگاه جدید شیراز بود اما متاسفانه کم توجهی مسئولان باعث عدم انجام این کار شد.

رئیس شورای شهر شیراز با بیان اینکه مشکل اشتغال و بیکاری جوانان با حمایت های وزارت نفت در استان فارس برطرف خواهد شد گفت: شهر شیراز و استان فارس در منطقه مناسب نفت و گازی کشور قرار دارد و چنانچه مسئولان وزارت نفت همکاری لازم را داشته باشند به طور حتم می توانیم شاهد رفع مشکلات بیکاری باشیم.

وی ادامه داد: امروز تنها راه فرار از مشکلات در استان فارس صنعتی شدن آن است و اگر مسئولین به فکر ارائه راه های جدید در این خصوص باشند به طور حتم موفقیت های بزرگی حائز استان فارس می شود.

حقدل افزود: امروز کشاورزی و باغداری سنتی نمی تواند راه فراری برای مشکلات استان باشد اما آنچه که باعث موفقیت ما می شود صنعتی شدن و بخصوص توجه به صنایع نفت و گاز است./س

برچسب ها: میلیون ، دلاری ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.