سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور؛

اعلام جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی آزمون سراسری پیام نور/ آغاز ثبت نام از ۳۰ شهریور ماه

کلیه پذیرفته شدگان ازتاریخ ۳۰ شهریور لغایت ۵ مهرماه باید طبق جدول زمان بندی شده و با رعایت مقررات و ضوابط مربوط نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

محمودی دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران   اظهارداشت:دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده ه می باشندو تغییر
آن فقط پس از کسب شرایط انتقال و تغییر رشته طبق مقررات امکان پذیر می باشد.

 وی گفت ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام می شود و پذیرفته شدگان گرامی لازم است با مراجعه به سایتhttp://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند و پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی  میتوانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه(در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد) وارد سیستم جامع خدمات آموزشی شوند .

وی افزود: پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به پذیرفته شدگان اعلام و امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود. ولازم است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام نماید.

 وی با بیان اینکه رعایت تاریخهای اعلام شده در این دستورالعمل و دستورالعمل سازمان سنجش آموزش کشور الزامی است ومسئولیت عدم رعایت آن بر عهده رئیس یا سرپرست محترم مرکز واحد خواهد بود یاد اور شد:مغایرت نوع دیپلم یا معدل کتبی دیپلم فقط برای معدل کتبی سال سوم دیپلمه های نظام جدید فارغ التحصیل سال ۱۳۸۴و ۱۳۸۵و ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ و ۱۳۸۸و۱۳۸۹و۱۳۹۰و۱۳۹۱
و۱۳۹۲لحاظ شده است و داده های آن توسط سامانه اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و نیازی به اعلام مغایرت نمی باشد .

 وی تصریح کرد:خصوص شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور و بومی بودن پذیرفته شدگان به آگاهی میرساند: بر اساس مصوبه کمیسیون موارد خاص دانشگاه مقرر گردید در صورتی که پذیرفته شده ای فقط یکی از دو شرط بومی بودن : محل تولد یا سال آخر اقامت آن تحت پوشش باشد به شرط سپردن تعهد کتبی مبنی بر عدم تقاضای مهمان دائم به سایر مراکز و واحدها ;ثبت نام وادامه تحصیل وی در مرکز محل قبولی اولیه بلامانع است.

 وی اظهار داشت:تاریخ اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی کلیه پذیرفته شدگان حداکثر تا تاریخ ۱۵/۷/۹۲(توضیح ۱بند۳ دستورالعمل ثبت نام سازمان سنجش)خواهد بود و از پذیرفته شدگانی که موفق به اخذ مدارک مذکور با تاریخ   دانش آموختگی فوق نشده اند به هیچ عنوان ثبت نام به عمل نمی آید.

لازم است اطلاعیه و ضوابط مربوط  در معرض دید پذیرفته شدگان هنگام  ثبت نام و نیز در سایت اطلاع رسانی آن استان و مراکز واحدهای تابعه قرار گیرد.­
برچسب ها: کارشناسی ، آزمون ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.