سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس/

وقتی بسکتبال قربانی فوتبال می شود

با تصمیم مسئولان باشگاه البدر بندرکنگ، تیم بسکتبال این باشگاه در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر بسکتبال باشگاههای کشور شرکت نخواهد کرد.

 

مدیر عامل باشگاه البدر بندرکنگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  بندرعباس اصلی ترین دلیل انصراف تیم بسکتبال البدر را، تمرکز بر روی تیم فوتبال این باشگاه برای حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر عنوان کرد.

این ادعای مدیر عامل باشگاه البدر در حالی مطرح می شود که تیم فوتبال این باشگاه روز یکشنبه ( 24 شهریور) در نخستین بازی خود در جام حذفی یک بر صفر مغلوب گل گهر سیرجان شد و با این رقابتها وداع کرد و تضمینی هم برای موفقیت این تیم در لیگ دسته اول وجود ندارد.

اما بی تردید موفقیت تیم فوتبال البدر هم نمی تواند جای خالی بسکتبال را برای هوادران خونگرم این شهر پر کند، هوادارانی که فصل گذشته با جان و دل در سالن گرم و نامناسب بندرلنگه از این تیم حمایت می کردند.

عبدالرحیم دریانوردان مشکلات دیگری از قبیل نبود زیر ساخت های مناسب در شهر بندرکنگ از جمله سالن مناسب ورزشی برای برگزاری مسابقه و هتل و خوابگاه برای اسکان تیم ها و داوران را هم از دیگر دلایل کناره گیری این تیم از رقابتهای لیگ برتر بسکتبال نام برد.

وی افزود: البته در کنار این مشکلات کم لطفی مسئولان ورشی بندرلنگه و استان هم را هم باید به دلایل انصراف تیم البدر اضافه کرد چرا که در چند سال گذشته هیچ کمکی به این باشگاه خصوصی شهر بندر کنگ نشده است.

مدیر عامل باشگاه البدر بندرکنگ گفت: وعده های مسئولان در فصل گذشته برای رفع مشکلات سالن شهدای خلیج فارس از جمله تعویض کف پوش و سیستم نور و سرمایشی آن عملی نشد.

بی شک در این روزهایی که ورزش کشور با بی پولی دست و پنجه نرم می کند، شاید باشگاه البدر هم برای کم کردن هزینه هایش از لیگ برتر انصراف داده باشد چرا که از چند روز پیش زمزه های تیمداری نکردن این باشگاه در رشته کاراته هم به گوش می رسد.

تیم بسکتبال البدر بندرکنگ دو فصل پیش با سرمربیگری محمدرضا اسلامی و با ارائه نمایشی خیره کننده و کسب 26 پیروزی متوالی و بدون باخت از لیگ دسته اول به لیگ برتر کشور صعود کرد.

این تیم فصل گذشته نیز در نخستین تجربه لیگ برتری خود عملکرد خوبی داشت و پس از کسب جایگاه هشتمی در مرحله مقدماتی، در مرحله حذفی با قبول شکست دو بر یک در مجموع سه مسابقه مقابل تیم قدرتمند پتروشیمی بندر امام از صعود به جمع چهار تیم برتر لیگ بازماند./س

برچسب ها: بسکتبال ، قربانی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.