سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آذربايجان غربي/

دستبند پلیس بر دستان سارق اینترنتی در آذربایجان‌غربی

رییس پلیس فضای تبادل اطلاعات (فتا) آذربایجان‌غربی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان ارومیه مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب وی، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ حسن کوره بلاغی افزود: در بررسی پرینت حساب‌های بانکی مالباخته مشخص شد که مبلغ سه میلیون و پانصد هزار ریال از حساب وی به اینترنتی برای خرید کارت شار‍‍ژ تلفن اعتباری برداشت شده است.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات شبانه‌روزی و بکارگیری شیوه‌های ویژه پلیسی در کشف جرم، ماموران در نهایت فردی را در این راستا شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

رییس پلیس فتای آذربایجان‌غربی اظهار کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه جرمی بود ولی در مواجهه با مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و گفت با کسب اعتماد شاکی شماره حساب و رمز دوم را بدست آورده و اقدام به برداشت از حساب بانکی شاکی به صورت اینترنتی و خرید شارژ تلفن کرده است.

سرهنگ کوره بلاغی با اشاره به آدرس اینترنتی پلیس در فضای cyberpolice.ir خطاب به شهروندان افزود: از ارائه اطلاعات مالی و بانکی خود از قبیل شماره حساب، شماره کارت‌های اعتباری به افراد غیر خودداری کرده و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

رییس پلیس فتای آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: تحقیق از متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی جهت کشف دیگر اعمال متقلبانه وی در دستور کار قرار دارد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ارومیه ، سارق ، اینترنتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.