سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

در اقتصاد بايد جهاني فكر كرد

رييس كميسيون صنايع و معادن اتاق بازرگاني اصفهان گفت: در زمينه اقتصادي لازم است جهاني فكر كنيم.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، مصطفي رناسي دیروز در نشستي با اصحاب رسانه افزود: در صورتي كه تفكرمان در زمينه اقتصادي تنها در سطح داخلي باشد موفقيتي بدست نخواهيم آورد.

وي با اشاره به فعاليت هاي كميسيون صنايع و معادن اتاق بازرگاني اصفهان در زمينه مركز مبادلات پيمانكاري« SPX» اظهار كرد: هم اكنون با بيش از ۷۰۰ شركت در استان ارتباط برقرار شده و بيش از ۷۸ شركت عضو رسمي SPX شده اند.
رناسي با بيان اينكه ۱۵ كارفرما نيز با اين مركز ارتباط برقرار كرده اند، اضافه كرد: در اين مركز نيازهاي شركتها و كارفرمايان بررسي خواهد شد.
وي تاكيد كرد: اين مركز در دنيا رونق بسياري پيدا كرده و ما نيز تاكنون راه درست را طي كرده ايم.
رييس كميسيون صنايع و معادن اتاق اصفهان اظهار كرد: در رابطه با SPX هم اكنون با سازمان ملل و كشور تركيه ارتباطات بسيار خوبي برقرار كرده ايم.
وي يكي از انتظارات بخش خصوصي از دولت را برنامه ريزي براي بررسي و رفع مشكلات بخش صنعت بيان كرد و ادامه داد: اجرا شدن قوانين درباره بهبود فضاي كسب و كار، استفاده حداكثري از توليد داخل، خصوصي شدن سازمان تامين اجتماعي، هدفمندسازي يارانه و پرداختن سهم توليد از ديگر انتظارات بخش خصوصي است.
رناسي با تاكيد بر اينكه در قانون اساسي بايد ميان افراد حقيقي و حقوقي تفاوتي نباشد، اضافه كرد: در شرايط فعلي اين امر محقق نشده و نهادهايي مانند بانك مركزي و سازمان تامين اجتماعي برتري زيادي نسبت به اشخاص حقيقي در زمينه اقتصادي دارند.
وي گفت: مسئله ممنوع الخروج شدن فعالان اقتصادي بايد از طريق راي دادگاه پيگيري شود كه اين امر ملاك اجراي قوانين است.
نشست خبري رييس اتاق بازرگاني اصفهان و اعضاي كميسيون هاي اتاق در جمع خبرنگاران اصفهان برگزار و بحث و گفت و گو پيرامون سوالات خبرنگاران انجام شد /س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.