سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

احداث کوره 40 تنی قوس با ظرفیت سالانه 300 هزار تن در مجتمع فولاد صنعت بناب

قائم‌مقام مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و به‌منظور توسعه تولید فولاد در مجتمع فولاد صنعت بناب کوره 40 تنی قوس با ظرفیت سالانه 300 هزار تن به‌زودی احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دهاقین امشب در حاشیه نشست مدیران واحدهای تولید فولاد استان آذربایجان‌شرقی در مجتمع فولاد صنعت بناب در گفتگو با خبرنگاران در خصوص برنامه‌های کاری آینده مجتمع فولاد بناب اظهار کرد: با هدف توسعه فعالیت‌های مجتمع طرح احداث کوره 40 تنی قوس با ظرفیت سالانه 300 هزار تن آماده احداث است.

وی افزود: مطالعه و تحقیقات نهایی این طرح به پایان رسیده و در مرحله عقد قرارداد با پیمانکار مربوطه است که پس از عقد قرارداد بلافاصله کارهای عمرانی آن آغاز خواهد شد.

قائم‌مقام مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب همچنین با بیان اینکه تمام زیرساخت‌های لازم برای این طرح آماده است؛ خاطرنشان کرد: این طرح با اعتبار ارزی 20 میلیون یورو و اعتبار ریالی بیش از 40 میلیارد ریال در مدت 6 ماه اجرا خواهد شد.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده که به دلیل وجود چندین کارخانه تولید فولاد در شهرک صنعتی، این شهرستان به قطب فولاد استان تبدیل شده است/س

برچسب ها: احداث ، کوره ، فولاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.