سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور کارنامه های هوشمند مدت دار برای رانندگان سرویس مدارس/ برچسب سرویس مدارس با درج پلاک خودرو

رئیس سازمان تاکسیرانی اعلام کرد: در سال جاری برای اولین بار به منظور نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس کارنامه های هوشمند مدت دار صادر می شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران میثم مظفر در آخرین جلسه ستاد استقبال از مهر سال 92 در خصوص نظارت سازمان تاکسیرانی بر سرویس های مدارس گفت: 19 شرکت خصوصی متقاضی سرویس مدارس بودند که با نظارت سازمان تاکسیرانی سازماندهی شدند و اسامی این شرکت ها به تمامی مدارس 22 گانه شهر تهران اعلام شد.

وی در خصوص برچسب سرویس های مدارس اظهار داشت: در سال جاری در برچسب سرویس مدارس پلاک خودرو نیز درج می شود علاوه بر این به منظور نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس کارنامه های هوشمند مدت دار صادر خواهد شد.

مظفر به نصب دستگاه های کارت خوان در بعضی از مدارس اشاره کرد و افزود: رانندگان سرویس مدارس با استفاده از این کارت خوان ها می توانند زمان خروج سرویس مدرسه از مدارس و یا زمان رسیدن دانش آموز به منزل را به والدین از طریق پیامک اطلاع رسانی کنند.

رئیس سازمان تاکسیرانی با اشاره به این که 50 درصد از سرویس های مدارس سال جاری تاکسی هستند خاطر نشان کرد: در سال گذشته 6 هزار و 226 برچسب سرویس مدرسه صادر شد که پیش بینی سازمان تاکسیرانی برای سال جاری 12 هزار برچسب سرویس مدرسه است که تا پایان مهر ماه تمامی برچسب های  سرویس مدارس میان آن ها توزیع می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.