سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری /

رسیدگی به روستاها با 36 هزار دهیاری کشور

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: 36 هزار دهیاری در سراسر کشور مشغول خدمات‌رسانی و رسیدگی به امور روستاها هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،پورهاشمی نخستین همایش تقدیر از جوانان توانمند روستاهای شهرستان رامسر با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده در روستاهای ایران و میزان ظرفیتی که در روستاها موجود است، افزود : پیشرفت در روستاها پس از انقلاب اسلامی آنقدر مشهود است که هیچکس نمی‌تواند منکر آن شود.

رئیس مرکز توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری افزود: امروز بیشتر روستاها از نعمت آب، برق، تلفن، خدمات بهداشتی پزشکی و تعداد قابل ملاحظه‌ای از این روستاها هم از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که این روند رو به جلو همچنان ادامه دارد.

وی تعداد بی‌سوادان در روستاها را بسیار ناچیز شمرد و بر وجود افراد تحصیلکرده و دانشمندی که از روستاها برخاسته‌اند تاکید کرد و یادآور شد: 36 هزار دهیاری در سراسر کشور مشغول خدمات‌رسانی و رسیدگی به امور روستاها هستند.

در ادامه همایش، رستم زرودی فرماندار رامسر اعلام کرد: روستاها و نقش تاثیرگذار روستاییان عزیزمان در تولید را نباید نادیده بگیریم زیرا این روستاییان هستند که موجب بسیاری از خدمات و نعماتی هستند که در شهرها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: رامسر 137 روستا دارد که برخی از آنها مانند اشکورات فاصله نزدیک به 300 کیلومتری به مرکز استان دارند که به همین میزان خدمات‌رسانی به آنها را در مواقع حساس و بحرانی، دشوار می‌سازد.

یاداور می شود : در پایان این همایش از 34 جوان مورد نظر با لوح تقدیر و تندیس و هدایا مورد تشویق قرار گرفتند./س

برچسب ها: رسیدگی ، روستا ، دهیاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.