سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی انتشارات علمی و فرهنگی؛

5 میلیون تومان به نفر اول جشنواره "داستان نویسی" اهدا می شود

انتشارات علمی و فرهنگی به سه برگزیده پنجمین دوره از جشنواره داستان نویسی و تصویرگری جایزه نقدی اهدا می نماید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دبيرخانه جشنواره داستان نويسي و تصويرگري،‌ در اختتامیه این جشنواره به نفرات اول تا سوم برگزیده به ترتیب مبلغ پنجاه، سی و ده میلیون ریال جایزه نقدی اهداء می شود.

این گزارش می افزاید، انتشارات علمي و فرهنگي به منظور رشد و شکوفایی استعدادها در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و جوان، این جشنواره را به صورت دوسالانه برگزار مي كند.
علاقمندان براي شركت در اين جشنواره می توانند موضوع داستان‌ها را آزاد انتخاب کنند و داستانها بايد در محدوده سني كودك، نوجوان و جوان باشد، همچنين آثار ارسالي، بايد خوانا، بر روي كاغذ يك رو و تايپ شده باشد.

مهلت اولیه ارسال آثار، 15 شهریور ماه بوده که به علت استقبال و درخواست علاقه مندان، این مهلت تا 30مهرماه ماه سالجاري تمدید شده است و آثار ارسالي نیز، عودت داده نخواهد شد.
همچنین علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت   www.elmifarhangi.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 88665735 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است پس از برگزاری جشنواره و انتخاب داستان های برگزیده، در ادامه آن، جشنواره تصویرگری برای داستانهای برگزیده برگزار و به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. علاوه برآن، داستانهای برگزیده در فرآیند بررسی برای چاپ و نشر از سوی انتشارات علمی و فرهنگی قرار خواهد گرفت./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.