سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مژده شهردار منطقه ۲۲ برای شهروندان تهرانی؛

تلاش برای بهره برداری از بخش دیگری از بزرگراه شهید حکیم

شهردار منطقه ۲۲ گفت:اجرای عملیات احداث ادامه بزرگراه شهید حکیم در محدوده منطقه ۲۲ در ۳ بخش مجزا و بصورت همزمان ادامه دارد تا بخش دیگری از این بزرگراه ظرف یکسال آینده آماده بهره برداری شود.

حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در اين بارهافزود:تکمیل زیرساختهای منطقه یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری است.

وي با اشاره به اينكه بحث تکمیل و به سرانجام رساندن پروژه های بزرگراهیدر پهنه ی شمال غربی تهران همراه و همزمان با تامین دیگر سرانه ها دردستور کار قرار گرفته تصريح كرد:با اقداماتی که سالهای پیش در این زمینهانجام شده، صرفا بزرگراه شهید حکیم باقی مانده که اکنون در ۳ بخش باهمکاری حوزه فنی و عمران شهرداری تهران در حال اجراست.

وی افزود: بخشی از این عملیات در شرق دریاچه شهدای خلیج فارس حدفاصل محورآزادگان تا جنوب دریاچه اجرا می شود، بخشی دیگر از جنوب دریاچه تا محورایران خودرو بصورت تونل در حال اجراست و بخش سوم این بزرگراه نیز از روددره وردآورد تا محدوده پایانی منطقه (کاروانسرای سنگی) به سرعت شروعخواهد شد.

وي خاطرنشان كرد:پروژه تکمیل ادامه بزرگراه شهید حکیم در ۳ بخش اشاره شدهبصورت همزمان دنبال می شود و تمام سعی شهرداری این است که تا یکسالآینده، باقیمانده این بزرگراه به بهره برداری برسد.
برچسب ها: شهردار ، حکیم ، بزرگراه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.