سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت امور خارجه سوريه : بشار اسد تا زمانی که مردم بخواهند رئیس جمهور سوریه باقی می ماند

وزارت امور خارجه سوريه در واکنش به سخنان اخير مقامات غربي تاکيد کرد بشار اسد تا زماني که مردم بخواهند، رئيس جمهور اين کشور باقي خواهد ماند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، وزارت امور خارجه سوريه با صدور بيانيه اي تاکيد کرد آمريکا، انگليس و فرانسه به دنبال تحميل خواست خود بر گفتگوهاي  سوريها هستند. 
در اين بيانيه آمده است: متحدان آمريکا واشنگتن را به حمله به سوريه تشويق مي کردند. سخن گفتن از مشروعيت سياسي و قانوني در سوريه فقط حق ملت سوريه است و آمريکا و متحدانش حق ندارند در اين باره اظهارنظر کنند و به دنبال تحميل خواست خود به ملت سوريه باشند. 
وزارت امور خارجه سوريه خاطر نشان کرد: بشار اسد رئيس جمهور قانوني و منتخب ملت سوريه است و تا زماني که مردم بخواهند، رئيس جمهور باقي خواهد ماند. بشار اسد بر اساس اختيارات قانوني خود با توجه به قانون اساسي که مردم سوريه به آن راي دادند، عمل مي کند. 
سوريه بارها بر پايبندي خود به راه حل سياسي بر اساس گفتگو بين خود سوريها تاکيد کرده است تا ملت سوريه بتوانند آينده کشور خود را ترسيم کنند. هر راه حل بين المللي بايد خواست ملت سوريه را در نظر بگيرد. 
برچسب ها: بین الملل ، بشار ، اسد ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.