سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوزه گري: اميدواريم ميزباني جام ملتهاي آ‌سيا را بگيريم

رئيس فدراسيون هندبال گفت: همه چيز مهيا است تا شهر مقدس مشهد ميزبان جام ملتهاي آسيا شود.

جلال کوزه گري رئيس فدراسيون هندبال در مصاحبه با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در تاريخ 11 مهرماه از فدراسيون هندبال آسيا نمايندگاني وارد ايران مي شوند تا امکانات شهر مقدس مشهد را براي ميزباني رقابت هاي آسيايي بررسي کنند.

براي اين رقابت ها که در بهمن ماه سال جاري برگزار خواهد شد دو کشور بحرين و ايران نامزد ميزباني هستند.

خوشبختانه شهر مقدس مشهد از امکانات خوبي برخوردار است و ما نيز تمام هم و غم خود را گذاشته ايم تا بتوانيم  ميزباني اين رقابت ها را از آن خود کنيم. موسسه مالي و اعتباري ثامن الحجج که 4 تيم در ليگ هاي آقايان و بانوان دارد اسپانسر اين مسابقات خواهد بود.

کوزه گري در ادامه در رابطه با  اردوهاي تيم ملي افزود: به دليل اينکه 95 درصد از بازيکنان تيم ملي در تيم ثامن الحجج سبزوار بازي مي‌کنند و اين تيم  نيز براي جام ملتهاي آسيا آماده مي شود اردوي آمادگي براي تيم ملي بعد از رقابت هاي جام باشگاههاي آسيا انجام خواهد شد.

ايمان جمالي تنها بازيکن لژيونر ما که در مجارستان بازي ميکند 1 ماه قبل از شروع جام ملتهاي آسيا به تيم ملي ملحق مي شود.

براي حضور اين بازيکن در اردوي ملي طبق آئين نامه فدراسيون جهاني هندبال از 1 ماه قبل از ورود اين بازيکن به اردو تيم ملي نامه اي به باشگاه وزپرم مجارستان ارسال مي شود تا اين بازيکن بتواند تيم ملي را همراهي کند.

کوزه گري در پايان خاطرنشان کرد: 3 تيم برتر رقابت هاي جام ملتهاي آسيا به مسابقات جهاني راه پيدا خواهند کرد اميدواريم با کسب مقام در مسابقات آسيا جواز حضور در مسابقات جهاني را بدست آوريم./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.