سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا پایان مردادماه سال 92:

تعداد مشتریان همراه بانک صادرات ایران از مرز یک میلیون و334 هزار کاربر گذر کردند

تعداد مشتريان استفاده کنندگان از خدمات سيستم همراه بانک صادرات ايران در پايان مرداد ماه سال 92، از يک ميليون و 334 هزار کاربر گذشت و اين ميزان نشان دهنده رشد22 درصدي نسبت به مقطع زماني مشابه در سال 91 مي باشد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، اين بانک در راستاي ارايه خدمات مطلوب و کاهش حضور مشتريان درشعب و افزايش سطح دسترسي آنها به خدمات بانکي از طريق ابزارهاي الکترونيکي، ارايه خدمات از طريق همراه بانک را از سال 1387 آغاز نمود و تا پايان مرداد ماه سال جاري بيش از يک ميليون و 334 هزار  نفر از مشتريان ضمن پيوستن به اين سامانه، هر ماه به طور متوسط 8 ميليون تراکنش را از طريق آن انجام داده­اند. آمارها بيانگر رشد 22درصدي تعداد کاربران نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل مي‌باشند.
 
گزارش‌هاي دريافتي از عملکرد بانک در بخش فن­آوري اطلاعات نشان مي‌دهند که به دليل استقبال شايان توجه مشتريان از سامانه ياد شده، اين بانک وظيفه خود دانسته تا خدمات ارائه شده از طريق همراه بانک را گسترش دهد. بدين منظور از زمان انتشار نخستين نسخه همراه بانک تاکنون چندين نسخه که در هريک قابليت‌هاي جديدي ارائه شده بود را منتشر کرده است. درحال حاضر آخرين نسخه نرم افزار، نسخه 2.6 بوده و داراي امکاناتي از قبيل اطلاع از مانده حساب، صورتحساب (سه گردش آخر)، انتقال وجه بين حسابهاي يک مشتري، انتقال وجه به حساب سپهري ديگران با سقف محدود روزانه، استعلام چک، تعيين مبلغ چک، پرداخت قبض از طريق حساب و کارت، دريافت اطلاعات سه شارژ آخر خريداري شده، اعلام نرخ ارز، اعلام مفقودي کارت، دريافت و تغيير رمز حساب،  اعلام سه تراکنش آخر حساب بصورت خودکار و... است.
 
شايان ذکراست بانک صادرات ايران به عنوان بانک پيشرو در زمينه توسعه و ارايه خدمات نوين نقش بسزايي در ارتقاء سطح خدمات الکترونيکي داشته و دارد به گونه‌اي که سیستم سپهر به طور متوسط495 ميليون تراکنش شتابي مشتريان را در هر ماه انجام مي‌دهند.
 
گفتني است اين بانک با هدف تکريم از مشتريان، جشنواره اي تحت عنوان جشنواره خدمات الکترونيکي، را از اول شهريور ماه برگزار و به استفاده کنندگان از خدمات نوين اين بانک به قيد قرعه و براساس امتيازات کسب شده جوايز ارزنده‌اي اهدا و از آنان تقدير به عمل خواهد آورد که براساس دستور العمل اعلام شده اين بانک ضمن امتيازبندي استفاده کنندگان از خدمات الکترونيکي نظير؛ اينترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک، خودپرداز و پايانه‌هاي فروش با انجام قرعه کشي جوايز ارزنده‌اي شامل: خودرو مگان، پژو 207، تبلت، لپ تاپ، گوشي تلفن همراه هوشمند و هزاران جايزه نقدي را به برندگان اعطا نمايد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.