سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی به 50 خانه بهداشت نیاز دارد

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی به 50 باب خانه بهداشت در مناطق مختلف نیاز جدی دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ناصر اطمینان ، اظهار داشت: احداث اورِژانسی و سریع حداقل 50 خانه بهداشت روستایی یکی از مهم‌ترین نیازهای بخش سلامت آذربایجان غربی قلمداد می‌شود، که باید در این سمت و سو برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی به برگزاری نخستین همایش خیران سلامت در ارومیه اشاره کرد و گفت: خانه‌های بهداشت به معنای واقعی کلمه نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه بهداشت و ارتقای سلامتی مردم دارند، بنابراین باید در راستای توسعه و تجهیز این قبیل مراکر در مناطق شهری و روستایی اقدام شود.

اطمینان خانه‌های بهداشت را زیربنای سلامت کشور دانست و گفت: خانه‌های بهداشت مناطق روستایی در این میان از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار است، چرا که در صورت کمبود امکانات این مراکر و بروز مشکل در آنها همه سیستم بهداشت و درمان مختلف می‌شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی یک ضرورت دیگر را ایجاد بخش تخصصی سوختگی دانست و گفت: سانحه آتش‌سوزی در مدرسه روستای شین‌آباد سردشت تجربه تلخی بود که این ضرورت و لزوم توجه به آن را یادآوری کرد.

وی بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهفته در خیران تاکید کرد و گفت: آذربایجان غربی مانند سایر مناطق کشورمان از وجود انسان‌های نوع‌دوست و نیکوکار بی‌بهره نمانده است، پس شناسایی، تجمیع و بالفعل‌سازی ظرفیت‌های آنها یک ضرورت است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.