سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفدهمین دوره لیگ دسته یک نوجوانان؛

پیکار آینده سازان المپیک در هفته سوم

دیدارهای هفته سوم از هفدهمین دوره رقابتهای لیگ دسته یک نوجوانان باشگاه های کشور تحت عنوان جام آینده سازان المپیک 29 شهریور برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدارهای هفته سوم از هفدهمین دوره رقابتهای لیگ دسته یک نوجوانان باشگاه‌های کشور تحت عنوان جام آینده سازان المپیک، روز جمعه 29 شهریورماه در خانه تکواندو برگزار می شود.

در اين دوره از رقابتها 144 تكواندوكار در قالب ‌9 تيم باشگاهي از 7 استان (ذوب آهن اصفهان،‌ هيئت كاشان،‌ ياري، سلحشور،‌ هيئت تهران،‌ مناطق نفت خيز جنوب،‌ هيئت قزوين،،‌هيئت كرمانشاه و هيئت گيلان) در دو مرحله و به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت می پردازند.

گفتنی است: رقابتهای هفته اول و دوم این مسابقات روز جمعه هشتم شهریور ماه در خانه تکواندو برگزار شد که در پایان؛تیم باشگاه سلحشور با 16 برد،4 باخت انفرادی و با کسب 6 امتیاز به صدر جدول رده بندی صعود کرد. تیم هیئت تکواندو کرمانشاه نیز با 12 برد و 8 باخت و کسب 6 امتیاز دوم و همچنین تیم ذوب آهن اصفهان با 15 برد و 5 باخت و کسب 4 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

در پایان خاطر نشان می‌شود: همچنین تیم های یاری، هیئت گیلان، مناطق نفت خیز جنوب، هیئت قزوین و شهرستان کاشان به ترتیب رده های چهارم تا هشتم را از آن خود کردند.
برچسب ها: المپیک ، نوجوانان ، پیکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.