سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای استفاده از طب سوزنی باید به پزشک متخصص مراجعه کرد

استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه طب سوزنی در درمان بسیاری از بیماری ها مفید است گفت: هنگامی که طب مدرن می تواند بیماری را درمان کند از طب سوزنی استفاده نمی کنیم.

دکتر علی خورسند وکیل زاده در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه از طب سوزنی برای درمان انواع دردها استفاده می شود بیان داشت: طب سوزنی عوارض ندارد و برای درمان مفید است که توسط متخصص انجام شود.

وی با بیان اینکه طب سوزنی در برخی موارد توسط افراد غیر متخصص انجام می شود اظهار داشت: وزارت بهداشت هشدارهای لازم را در خصوص تبلیغات اغوا کننده افراد سودجو در خصوص طب سوزنی انجام داده و همچنین مراکز مجاز را برای اینکار معرفی کرده است.

این متخصص طب سوزنی و چینی در ادامه با اشاره به اینکه تعداد مراجعات افراد برای انجام طب سوزنی در بیمارستان رضا مشهد بالاست تصریح کرد: با گروه های مختلف پزشکی تعامل داریم و با توجه به مزایای این طب درصدد مذاکرات با سازمان های بیمه گر به منظور پوشش بیمه ای آن هستیم./ح

برچسب ها: طب سوزنی ، متخصص ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
اذر فرنيا
۰۶:۰۳ ۰۲ آبان ۱۳۹۲
با سلام خواهشمندم بفرماييد ايا طب سوزنى براى فشار خون بالا واقعأ تاثير دارد من فصد خون انجام داده ام و سه جلسه هم طب سوزنى ولى نتيجه اى دريافت نكردم ايا ادامه دهم البته فصد اول و خونم روشن نشد وبايد بيست روز ديكر دوباره بروم لطفأ مرا راهنمايي بفرماييد طب را ادامه دهم يا هزينه اى بيخود است