سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سونی اکسپریا Z2، نسل سوم اسمارت فون سری Z

هنوز 1 ماه از نمایشگاه IFA2013 و معرفی پرچمدار جدید سونی، اکسپریا Z1 نمی گذرد، که مشخصات نسل بعدی این اسمارت فون با کد نام آواتار به بیرون درز پیدا کرده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سونی اولین سری Z را در نمایشگاه CES2013 معرفی نمود، دستگاهی که با طراحی یکپارچه و قابلیت ضد آب توانست نظرات بسیاری را به سوی خود جلب کند، پس از Z نوبت به معرفی Z1 در IFA2013 رسید، اولین اسمارت فون سونی بر اساس استراتژی One Sony که هنوز عرضه ی جهانی آن نیز آغاز نشده است. و هم اکنون مشخصات محصولی با کد نام آواتار به بیرون درز پیدا کرده است، که از آن به عنوان اکسپریا Z2 نام برده می شود و احتمالا در CES2014 معرفی خواهد شد.


از مشخصات این محصول که با شماره مدل C770X شناخته می شود، می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی IGZO Triluminuous با رزولوشن خیره کننده 2560 در 1600 پیکسل و چگالی تصویر 500 پیکسل در هر اینچ مربع اشاره کرد، علاوه بر این صفحه نمایش سونی از پردازنده ی سری 800 اسنپ دراگون و رم 3 گیگابایتی در این محصول استفاده کرده است، در بخش دوربین نیز احتمالا به همان دوربین 20.7 مگاپیکسلی Z1 مجهز خواهد شد با این تفاوت که این دوربین مجهز  فیلم بردای 4K خواهد بود.

سونی در این محصول از باتری 3200 میلی آمپری و اندروید 4.4 کیت کت استفاده کرده است، اکسپریا Z2 در نمایشگاه CES2014 معرفی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.