سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه های معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در طرح استقبال از مهرقلم تشریح شد

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 11 از برنامه های گسترده معاونت همزمان با آغاز فصل بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کرم کریمی با بیان این که ادارات مختلف این معاونت از نیمه دوم شهریور تا اواسط مهر ماه برنامه ها و اقدامات مختلفی با جهت گیری گروه های دانش آموزان و مدارس در سطح محلات 17 گانه اجرایی می کند افزود: در حوزه بازیافت اهدای جوایز به دانش آموزان همراه با طرح های بازیافتی رفع عیب و نقص مخازن مکانیزه اطراف مدارس و مراکز آموزش استقرار کلبه های بازیافت مدارس برگزاری جشن شکوفه ها و کلاس اولی ها در مدارس آموزش تهیه کاردستی از موارد دورریز و ... می باشد.

وی در بیان مهم ترین اقدامات اداره زیباسازی این معاونت عنوان کرد: که پاکسازی دیوارنویسی و نقاشی های غیرمجاز از مدارس و مرمت و نوسازی نقاشی های فرسوده و قدیمی، تهیه بروشور و برنامه های هفتگی برای دانش آموزان با مضامین شهروندی و ... اطلاع رسانی عمومی در سطح گسترده با نصب پلاکارد و توزیع بروشور، شدت بخشیدن به اجرای عملیات مبارزه با موش ها و ... از مهم ترین اقدامات در نظر گرفته شده در طرح استقبال از مهر می باشد.

کریمی همچنین نظارت بر بهسازی کیوسک های سطح شهر نظارت بر اطلاع رسانی در زمینه های مختلف ، رفع مزاحمت صنوف مجاور، رفع سد معبر صنفی و ... را جزء برنامه های اداره خدمات شهری در طول اجرای طرح برشمرد./

برچسب ها: امور ، شهری ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.