سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح جدید رژيم صهيونيستي در کرانه باختري

رژيم صهيونيستي قصد دارد جاده‌اي را بين شهرک صهيونيست‌نشين غوش عتصيون در کرانه با ختري به سواحل بحر الميت احداث کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه المنار فلسطين ؛ روزنامه صهيونيستي معاريو فاش کرد شماري از وزيران و  اعضاي کنست ( پارلمان رژيم صهيونيستي) از مسير شهرک غوش عتصيون تا بحر الميت که قرار است جاده‌اي در آن احداث شود ديدن کردند.

معاريو تصريح کرد با وجود ازسرگيري مذاکرات فلسطينيان اما تعدادي از وزيران  در دولت تصميم گرفتند از مسير اين طرح که از سرزمينهاي فلسطيني عبور خواهد کرد و درباره آن مذاکره مي شود ، ديدن کنند.
مقامات اسرائيلي احداث اين جاده را توجيه کردند و گفتند اين جاده در منطقه « ج» قرار گرفته است که در کنترل کامل اسرائيل قرار دارد.

معاريو افزود يسرائيل کاتس وزير راه و ترابري و يئير شمير وزير کشاورزي و اويگدور ليبرمن رئيس کميسيون خارجه و امنيت در کنست و شمار ديگري از اعضاي کنست و مديران در وزارتخانه هاي مختلف از اين منطقه ديدار کردند. اين جاده با هزينه 35 ميليون شکل ظرف يکسال و نيم احداث خواهد شد.

داويدي پرل رئيس شوراي شهرک غوش عتصيون گفت احداث اين جاده يک رويا بود که تحقق يافت و يک حادثه تاريخي برهاي شهرک نشينيان است و اين جاده باعث جذب گردشگري به سمت شهرکها و بحر  الميت مي شود. 
برچسب ها: اسرائیل ، باختری ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.