سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" سه شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: عسگراولادي از شخصيت‌هاي برجسته و ممتاز است، امضاء یادداشت تفاهم همکاری‌های دفاعی بین ایران و عمان ، الهه راستگو: از سوی یک عضو شورای شهر و همراهانش تهدید شدم و...است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

رهبر معظم انقلاب:
لزومی ندارد سپاه در عرصه سیاسی پاسداری كند اما باید عرصه سیاست را بشناسد + صوت



رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار فرماندهان، پیشکسوتان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشان سپاه را نشان دهنده عمق هویت، شخصیت و تجربیات موفق یک ملت خواندند و در تبیین مفهوم پاسداری عمومی از انقلاب اسلامی تأکید کردند: پیام اصلی و جذاب انقلاب اسلامی خودداری از ظلم و مظلوم واقع نشدن است و همه مسائل از جمله رفتارها و گفتارهای سلطه گران باید در چارچوب چالش اساسی نظام سلطه با این پیام، تحلیل و تفسیر شود.

پهپادهای سپاه روز دوشنبه 4 ساعت از ناو‌های آمریكایی تصویربرداری كردند
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: روز گذشته (دوشنبه) حدود سه الی چهار ساعت ناوهای آمریکایی را تحت کنترل تصویری پهپادهای خود قرار دادیم.

اقدامات القاعده در منطقه هيچ شباهتي با منطق اسلام ندارد/هشدار درباره تهاجم نظامي به سوريه

رييس‌جمهور كشورمان با بيان اينكه قدرت هاي سلطه‌گر مدام در صدد ايجاد اختلاف بين شيعه و سني هستند، گفت: اقدامات القاعده در منطقه تحت عنوان اسلام ، متاسفانه هيچ شباهتي با منطق اسلام و زندگي پيامبر اسلام (ص) ندارد.

ورود حزب مردم‌سالاري به انتخابات آتي از بهمن ماه/ احتمال ائتلاف ميان اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان
 عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاري از ورود حزب متبوعش به انتخابات آتي در کنگره سراسری اين حزب در بهمن ماه خبر داد و گفت: ائتلاف ميان اصلاح‌طلبان و اعتدالگرايان براي ورود به انتخابات مجلس دهم با توجه به تجربه انتخابات رياست‌جمهوري امري محتمل است.

عکس یادگاری مجری گفتگوی ویژه خبری با سرداران سپاه پاسداران




 فرماندهان نیروهای زمینی، هوافضا و دریایی سپاه، شب گذشته با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به تشریح توانمندی این نیروها پرداختند.

پهپادهای سپاه روز دوشنبه 4 ساعت از ناو‌های آمریكایی تصویربرداری كردند

 فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: روز گذشته (دوشنبه) حدود سه الی چهار ساعت ناوهای آمریکایی را تحت کنترل تصویری پهپادهای خود قرار دادیم.

عسگراولادي از شخصيت‌هاي برجسته و ممتاز است

 حجت‌الاسلام پورمحمدي گفت: عسگراولادی از شخصیت‌های برجسته، ممتاز و استوار در راه اصول انقلاب است و تعبیر من نسبت به وی این است که آقای عسگراولادی مردی برای تمام اصول هستند.

امضاء یادداشت تفاهم همکاری‌های دفاعی بین ایران و عمان

سند یادداشت تفاهم همکاری‌های دفاعی میان ایران و عمان توسط سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و بدر بن سعود بن حارب البوسعیدی وزیر مسئول در امور دفاعی کشور عمان امضاء شد.

سوغاتی بیشکک از ملاقات "دکتر روحانی" و "پوتین"/ خبرهاي بي‌واسطه از سفر به "نيويورک"
رئیس دستگاه دیپلماسی اولین وزیری است که تمام افکار عمومی فعال در فضای مجازی را در جریان فعالیت‌های دیپلماتیکی‌ خود قرار می‌دهد.

الهه راستگو: از سوی یک عضو شورای شهر و همراهانش تهدید شدم

 الهه راستگو طی نامه‌ای به مسئولان امنیتی استان تهران اعلام کرد: به دلیل تهدیدات برخی افراد خواستار حمایت دستگاههای امنیتی از خود و خانواده‌ام هستم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.