سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/تصویب کارشناسی ارشد زبان شناسی رایانه ای:

برای مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) گفت: دوره کارشناسی ارشد زبان شناسی رایانه ای برای مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به تصویب رسید.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، جعفر مهراد گفت: در جلسه کمیسیون گسترش تخصصی علوم انسانی، پیشنهاد مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری مبنی بر تاسیس رشته زبانشناسی رایانه ای در مقطع کارشناسی ارشد مطرح و به اتفاق آراء به تصویب رسید.

وی افزود: مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری موسسه ای است آموزشی و پژوهشی که اساسنامه آن توسط شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصویب شده و این مرکز در کنار فعالیت های تحقیقاتی در حوزه اطلاعات علمی و فناوری برنامه های آموزشی خود را در مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی و گسترش می دهد.

مهراد ادامه داد: پیش از این، دوره کارشناسی ارشد علم سنجی در کمیسیون گسترش تخصصی علوم انسانی وابسته به دفتر گسترش آموزش عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصویب و برای اجرا به سازمان سنجش آموزش کشور و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری ابلاغ شده است.

رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بیان کرد: برنامه کارشناسی ارشد زبانشناسی رایانه ای پس از امضای معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قابل اجرا خواهد بود./س

برچسب ها: تصویب ، ارشد ، فناوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.