سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادقی: پنج بازی پشت سر هم بازیکنان ایران را خسته کرد

مربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: روش برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا تغییر کرده است و تیم ها چندین بازی پشت سر هم برگزار می کنند که والیبالیست های زن ایرانی در تطبیق با این شرایط مشکل دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فریبا صادق اظهار داشت: تیم ایران تا کنون سابقه بیشتر از سه بازی پشت سر هم را نداشته و این بی تجربگی بازیکنان در بازیهای اخیر به ضرر تیم ایران شد.

 وی با بیان اینکه دلیل اصلی باخت ایران به چین تایپه نیز همین موضوع است، تصریح کرد: تیم ملی والیبال زنان ایرانی بازیهای خوبی در مقابل تیم های فیلیپین و هند ارایه کرد، اما فاصله بین بازی سوم و  چهارم ایران خیلی کم بود و حتی فرصت کافی برای ریکاوری بازیکنان فراهم نشد و خستگی بازیکنان پس ازبازی چهارم تشدید شد.

مربی تیم ملی والیبال زنان کشورمان ادامه داد: در بازی امروز برابر چین تایپه نیز مشخص شد که این تیم، بازیهای ایران را خیلی خوب انالیز کرده و کاملا با روش بازی و ضعف و قوت ما آشناست .
وی تاکید کرد: بازی بعدی ما با تایلند میزبان این رقابت ها است و باید خود را برای رویارویی با این تیم که از امتیاز میزبانی برخوردار است، آماده کنیم.

تیم ملی والیبال زنان ایران با پذیرش دو شکست در مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا، در رتبه چهارم گروه خود قرار گرفت و روز پنجشنبه مقابل تایلند که صدر نشین گروه E  است، قرار می گیرد.
تیم ملی والیبال زنان کشورمان عصر امروز سه شنبه  جلسه تمرین بدنسازی و کار با وزنه به مدت یک ساعت خواهد داشت و فردا چهارشنبه 27 شهریور ماه نیز یک جلسه تمرین با توپ برگزار خواهد کرد.
برچسب ها: صادقی ، والیبال ، زنان ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.