سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی در میلاد امام رضا(ع)

معاون آفرینش و اجرا منطقه 16 از معرفی برگزیدگان نهایی وبلاگ های ارسالی همزمان با میلاد پرخیر و برکت امام رضا (ع) خبر داد.

مریم السادات نواده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: فهرست برگزیدگان نهایی در نخستین جشنو.اره وبلاگ رضوی همزمان با میلاد امام رضا(ع) معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به این که این جشنواره به مناسبت هفته کرامت و با هدف ایجاد وبلاگ های مرتبط با امام رضا (ع) ویژه پسران و حضرت معصومه (س) ویژه دختران از نیمه مرداد ماه 92 تا 16 شهریور ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار شد عنوان کرد: در این جشنواره تمامی وبلاگ  نویسان و علاقمندان عرصه وب که دارای وبلاگ های مرتبط با ولایت اهل بیت (ع) ، دفاع مقدس، بصیرت، بیداری اسلامی، ایمان، اخلاق و اعتقادات اسلامی و ولایت و به نام حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) شرکت نمودند.

نواده در ادامه تصریح کرد: این جشنواره با همکاری فرهنگسرای مجازی برپا و تعداد 120 نفر از تهران و شهرهای مختلف کشور در آن شرکت داشتند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: داوری وبلاگ ها در دو مرحله انجام که مرحله اول تمامی  وبلاگ های ارسالی بررسی و مرحله ی دوم وبلاگ های باقیمانده بر اساس معیارهای داوران امتیاز دهی و دسته بندی شده اند./

برچسب ها: نواده ، جشنواره ، میلاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.