سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از تاریخ ۳۰ شهریورماه؛

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد پيام نور

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور گفت:از تاریخ ۳۰ شهریورماه پذیرفته شدگان آزمون سراسری مقطع کارشناسی ارشد می توانند طبق ضوابط از نیمسال اول ۹۳-۹۲ در مرکز یا واحد آموزشی مربوطه ثبت نام و ادامه تحصیل دهند. دانشجویان ملزم به تحصیل در کد قبولی اعلام شده می باشند و تغییر آن امکان پذیرنیست.

مهندس محمودی دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه پیام نوردر گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان این دوره بصورت غیر حضوری انجام  می شود و پذیرفته شدگان  گرامی لازم است با مراجعه به سایت  http://reg.pnu.ac.ir از تاریخ و نحوه نام نویسی آگاهی یابند. 

 وی گفت : پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با  مطالعه صفحه ورودی می توانند با استفاده از شناسه کاربری  و گذر واژه(در  صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام  اعلام می گردد ) وارد سیستم  جامع خدمات آموزشی شوند و  پس ازپایان ثبت نام اولیه شماره دانشجویی به  پذیرفته شدگان اعلام و امکان انتخاب واحد برای ایشان فراهم می شود. لازم  است تا دانشجو جهت انتخاب واحد در مهلت مقرر اقدام کند.

وی یادآور شد: دانشجویانی که در دوره های مجازی پذیرفته شده اند لازم است  پس از انتخاب واحد برای آگاهی از نحوه برگزاری کلاس های الکترونیک به  سامانه یادگیری الکترونیکی دانشگاه((LMS به آدرس : http://Lms.pnu.ac.ir  مراجعه نمایند. 

 وی با بیان اینکه دانشجو پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد  نیاز ؛ جهت تشکیل پرونده  در زمان تعیین شده به محل قبولی خود مراجعه و  نسبت به تشکیل پرونده دریافت کارت دانشجویی خود اقدام نماید خاطر نشان  کرد: بدین منظور لازم است کاربران ارشد رایانه مراکز/واحدها نسبت به  تعریف تاریخ مراجعه حضوری ،ساعت مراجعه و مکان مراجعه با درج آدرس،طبقه و  شماره تلفن درسامانه خدمات آموزشی اقدام نمایند.شایان  ذکر  است  تاریخ  مراجعه  حضوری ۱۳/۷/ ۹۲  لغایت  ۱۳/۸/۹۲ می باشد. 

دبيرشوراي اطلاع رساني دانشگاه پيام نور افزود: با توجه به اینکه فایل عکس پذیرفته شدگان درسیستم جامع خدمات  آموزشی فعال می باشد لازم است چهره پذیرفته شده با عکس موجود درسیستم و  مدارک شناسایی تطبیق داده شود و در صورت مغایرت ضمن جلوگیری از ثبت نام،  مراتب بصورت محرمانه به اداره کل خدمات آموزشی اعلام گردد. 

محمودي همچنین یادآور شد: پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ ۳۱/۶/۱۳۹۲  درمقطع قبل فارغ التحصیل شوند. بدیهی است از ثبت نام کسانی که تا تاریخ  مذکور  فارغ التحصیل نمی شوند ممانعت به عمل آید و فهرست آنان با قید  تاریخ فراغت از تحصیل به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال شود و دانشجویان  اصل مدارک فوق را به همراه تصویر آن (جهت برابر اصل نمودن) هنگام مراجعه  حضوری (مطابق تقویم دانشگاه از ۱۳/۷/۹۲لغایت ۱۳/۸/۹۲) به مرکز باید ارائه 
نمایند  .
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
دلبر ظاهری
۱۴:۱۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
با درود فراوان
سایت ثبت نام وانتخاب واحد کارشناسی ارشد فعال نیست اطلاع رسانی در زمینه ی میزان شهریه سال جدید نشده است .
با سپاس
میلاد بزمی
۱۲:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۲
با سلام و خسته نباشید
شما طبق این اخبارتون نوشتین که ثبت نام ورودی های جدید پیام نور از 30 شهریور شروع میشه ولی چرا ما که الان به سایش میریم میبینیم فعال نیست