سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاحیه سومین جشنواره زنان و تولید ملی؛

حضور برندهای معروف در کنار تولیدات داخلی

سومین نمایشگاه تولید زنان سرپرست خانوار از امروز در محل نمایشگاه های دائمی شهرداری تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مدیر ستاد توانمند سازی شهرداری تهران در حاشیه افتتاح این مراسم با اشاره به آغاز این جشنواره از امروز و تداوم آن تا دوم مهر ماه اظهار داشت: در این نمایشگاه 100 غرفه برتر در زمینه فروش تولیدات زنان سرپرست خانوار و برندهای مطرح حضور خواهند داشت.

فهمیه فیروزفر حضور برندهای معروف در این نمایشگاه در کنار تولیدات زنان سرپرست خانوار تحت پوشش ستاد توانمند سازی را نشانه کیفیت بالای این محصولات دانست و افزود: این محصولات در زمینه های کیف، کفش، پوشاک، زیورآلات و ... ارائه خواهد شد ضمن این که با توجه به آغاز فصل پاییز و بازگشایی مدارس تعدادی از غرفه ها در این نمایشگاه به عرضه نوشت افزار و لوازم مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان اختصاص یافته که با تخفیف ویژه عرضه خواهد شد.

وی یکی دیگر از ویژگی های این نمایشگاه را ارائه محصولات تولید شده در زمینه مشاغل خانگی و اختصاص برخی از غرفه ها به تولیدات زنان سرپرست خانوار و به خصوص دختران آنان که در این امر فعالند عنوان کرد و افزود: در این نمایشگاه در حدود 100 غرفه آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند که بالغ بر 30 درصد از غرفه ها متعلق به زنان سرپرست خانوار و مشاغل خانگی و زیورآلات بوده ضمن این که برندهای معروف نیز در این نمایشگاه وجود دارد.

مدیر ستاد توانمند سازی شهرداری تهران در زمینه ارائه محصولات فرهنگی ادامه داد: برپایی غرفه های کتاب، شکرستان و افراد مطرح در این عرصه از دیگر تفاوت های این جشنواره نسبت به سال گذشته بوده که برای نخستین بار اجرا می شود.

فیروزفر در پایان با بیان این که دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی از تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد خاطر نشان کرد: این نمایشگاه از امروز تا 2 مهر از ساعت 10 صبح الی 21 دایر خواهد بود./

برچسب ها: برند ، نمایشگاه ، زنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.